ضرورت رعایت شاخصه‌های کیفی در اجرای پروژه‌های عمرانی

شهردار زرند گفت: سرعت بخشیدن به اجرای پروژه‌های عمرانی از اولویت‌های کاری مدیریت شهری است، اما این به آن معنا نیست که در کیفیت انجام طرح‌ها سهل‌انگاری شود و شاخصه‌های کیفی مدنظر قرار نگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی ضیاالدینی امروز- چهارشنبه چهارم آبان‌ماه_ در بازدید مسئولان شهرستان از پروژه بلوار شورا، اظهار کرد: تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا با انجام مطالعات دقیق و کارشناسی، کیفیت پروژه عمرانی بلوار شورا را ارتقا دهیم.

وی با بیان اینکه استفاده از نظرات کارشناسان در زمینه فعالیت‌های عمرانی می‌تواند موجب افزایش اعتماد عمومی شود: افزود: با توجه به اینکه بلوار شورا یکی از نقاط پرتردد و دارای ترافیک بالای شهر زرند است، این پروژه باید با مطالعات ترافیکی و نظرات کارشناسی اجرا شود.

شهردار زرند وجود راه‌های دسترسی شهروندان ساکن شهرک‌های شهید باهنر و سیدالشهدا و مسکن مهر به این بلوار را یکی از چالش‌های اساسی شهرداری عنوان و خاطرنشان کرد: کارشناسی نبودن ورودی‌های این شهرک‌ها به بلوار و تردد بالای خودروهای سنگین از مهمترین عوامل تصادفات در این نقطه از شهر است.

ضیا الدینی با بیان اینکه دو نظر کارشناسی برای این ورودی‌ها طراحی و پیشنهاد شده است که می‌تواند راه مناسبی را برای شهروندان فراهم بیاورد، تاکید کرد در پیشنهاد نخست که توسط شرکت گارنو طراحی شده است ورودی‌های این شهرک جمع‌آوری و یک میدان بین شهرک شهید باهنر و سیدالشهدا اجرا می‌شود تا شهروندان بتوانند راحت‌تر به مسیر خود ادامه دهند.

وی تصریح کرد: پیشنهاد دوم که توسط نیروهای شهرداری ارائه شده، استفاده از وضع موجود یکی از معابر شهرک سیدالشهدا و ساماندهی باند دوم بلوار میانی دو شهرک است که می‌تواند از هزینه‌های تعریف نشده جلوگیری کند.

شهردار زرند خواستار جمع‌بندی اطلاعات و نظرات کارشناسان شد و افزود: برنامه شهرداری استفاده از خرد جمعی در خصوص ساماندهی معابر و فعالیت‌های عمرانی شهرداری است.

ضیا الدینی اضافه کرد: سرعت بخشیدن به اجرای پروژه‌های عمرانی از اولویت‌های کاری مدیریت شهری است، اما این به آن معنا نیست که در کیفیت انجام طرح‌ها سهل‌انگاری شود و شاخصه‌های کیفی مدنظر قرار نگیرد.

به گزارش ایمنا، شهردار زرند با دعوت از اعضای شورای شهر، مسئولان ادارات راه و شهرسازی؛ راهداری، پلیس راه زرند یزد، پلیس راهور، نیروگاه حرارتی و جمعی از معاونان شهرداری ضمن بازدید از پروژه آماده‌سازی بلوار شورا خواستار هماهنگی و ایجاد یک نظر کارشناسی در خصوص ورودی این بلوار شد.

پس از بازدید این تیم کارشناسی مقرر شد جمع‌بندی نهایی طی جلسه‌ای انجام و در خصوص ورودی این شهرک‌ها تصمیم گرفته شود.

کد خبر 614881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.