کدام خدمات در سامانه «اصفهان من» ارائه می‌شود؟

مدیران مناطق پانزده‌گانه و ناژوان ملزم به اجرای خدمات ارائه شده روی میز خدمت، از طریق سامانه My.isfahan.ir به‌صورت کاملا غیرحضوری شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با توجه به خدمات موجود و قابل ارائه به‌صورت الکترونیکی روی سامانه «اصفهان من» به نشانی My.Isfahan.ir و برنامه‌ریزی انجام شده در خصوص توسعه کمی و کیفی خدمات مذکور، مدیران مناطق پانزده‌گانه و ناژوان بر اساس تاکید شهردار اصفهان موظف شدند نسبت به جاری‌سازی بعضی از خدمات شهرداری به شرح پیوست به عنوان فاز اول خدمات قابل ارائه به صورت کاملاً غیرحضوری، تمهیدات لازم بر اساس شیوه‌نامه الصاقی را در نظر بگیرند.

مطابق با سطح‌بندی و زمان‌بندی صورت گرفته، روال اجرای خدمات باید به‌گونه‌ای انجام شود که خدمات دارای اولویت یک، از ابتدای مهرماه و سایر خدمات اعلام شده در این فاز، پس از استقرار خدمات سطح یک، به طور کامل پیاده‌سازی و به شهروندان ارائه شود.

مناطق هشت، ۱۲ و ۱۳ به‌عنوان مناطق پایلوت در اجرای کامل خدمات الکترونیک از ابتدای شهریورماه در نظر گرفته شده است و اقدامات سایر بخش‌ها نیز در این رابطه به طور مستمر پایش و ارزیابی خواهد شد.

برای دیدن خدمات قابل ارائه بر روی میز خدمت کلیک کنید ‌.

کد خبر 614753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.