درختکاری ۵۰۰ مترمربع از فضای سبز بوستان قرنی

شهردار زرند گفت: بیش از ۵۰۰ مترمربع از فضای بوستان محلی قرنی درختکاری، چمنکاری و گلکاری شده است.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از اتمام عملیات آماده‌سازی و کشت بوستان قرنی ۲۷ خبر داد و اظهار کرد: این بوستان محلی در فضای ۲۹۰۰ مترمربع در مقیاس محلی و با طراحی زیبا احداث شده تا شهروندان بتوانند اوقات فراغت خوبی را در آنجا سپری کنند.

وی افزود: با تلاش نیروهای سازمان فضای سبز شهرداری، بیش از ۵۰۰ مترمربع از فضاهای این بوستان چمنکاری شده و انواع گل‌های فصلی، درخت، درختچه از نوع سرو لاوسون، کامیس پاریس و یاس هلندی در آن کاشت شده است.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: کاشت چمن در زیباسازی و ایجاد فضای سبز در پارک‌ها نقش مهمی دارد و سبب افزایش حس نشاط و شادابی می‌شود.

ضیاء‌الدینی تصریح کرد: وظیفه شهرداری درخصوص هزینه‌هایی که در سطح شهر انجام می‌شود، تأمین و نگهداری است، امیدواریم شهروندان نیز نگاه ویژه‌ای در حفظ این فضاها داشته باشند تا شهری زیبایی در حوزه فضای سبز داشته باشیم.

وی با بیان اینکه عملیات بهسازی جداول و پیاده‌روهای سطح شهر با هدف بهینه‌سازی معابر شهری و سهولت تردد شهروندان با به‌کارگیری مصالح استاندارد در دستور کار قرار دارد، گفت: اصلاح معابر به خصوص ترمیم و جایگزینی جداول فرسوده یکی از برنامه‌های مهم شهرداری است.

شهردار زرند افزود: بیش از ۴۰۰۰ هزار متر طول از جداول فرسوده بلوار فردوسی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در دست بهسازی و نوسازی است.

ضیاء‌الدینی تاکید کرد: امیدواریم با اعتبارات بیشتر خدمات مضاعفی در این خصوص به شهروندان ارائه کنیم و گامی مؤثر در جهت عمران و آبادانی شهر برداریم.

کد خبر 614721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.