پیگیری مشکلات طرح‌های تفکیکی شاهین‌شهر

مدیر واحد املاک شهرداری شاهین‌شهر گفت: یکی از مشکلات شهری مربوط به طرح‌های تفکیکی است و به منظور حل این مسئله واحد املاک مکلف به پیگیری و رفع مشکلات شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شاهین‌شهر، رضا مسائلی اظهار کرد: شهرداری به عنوان مالک مکان‌های عمومی شهر و براساس وظیفه ذاتی و قانونی، ناگزیر بر اعمال نظارت بر املاک و مستغلات محدوده شهر است، چراکه به منظور جلوگیری از تخلفات و تصرفات غیرقانونی و کنترل و اعمال قانون، یکی از وظایف تعریف شده مدیریت املاک شهرداری است.

وی به پروژه عظیم متروی شاهین‌شهر–اصفهان اشاره کرد و افزود: این پروژه برای فعالیت مستلزم انجام توافقات و آزادسازی‌هایی بود که با حمایت مسئولان و پیگیری‌های شهرداری و شورای اسلامی شاهین‌شهر، اقداماتی نظیر تملک و جانمایی پمپ بنزین قدس و شرکت ابزاران در راستای تملک اراضی واقع در مسیر مترو انجام شده است.

مدیر واحد املاک شهرداری شاهین‌شهر با بیان اینکه ادامه آزادسازی‌ها و توافقات این اداره در سطح شهر یکی از وظایف اصلی برای رفاه حال شهروندان است، خاطرنشان کرد: توافقات و تملک قلعه با بیش از ۳۰ هزار مترمربع با کاربری رفاهی–تفریحی، توافقات پیرامون آزادسازی و تملک اراضی انتهای خیابان شیخ‌بهایی و بلوارهای نور و حر، پیگیری و انجام مقدمات احداث پیست اتومبیل‌رانی در شهر، توافقات اولیه به منظور احداث فضای سبز در اراضی مجاور ضلع شرقی خانه‌های چوبی پیگیری و تشریفات قانونی تملک قطعه زمین ۱۰ هکتاری در مسکن مهر برای احداث فضای سبز انجام شده است.

مسائلی از پیگیری توافقات برای احداث فضای سبز بلوار طالقانی، تملک و آزادسازی اراضی واقع در مسیر اجرای طرح پارکینگ طبقاتی عمومی در بلوار عطار خبر داد و اضافه کرد: یکی از مشکلات شهری مربوط به طرح‌های تفکیکی است که در این راستا واحد املاک با تأکید شهردار شاهین‌شهر مکلف به پیگیری و رفع مشکلات شد و توانست با تشکیل جلسات و بررسی مستندات طرح‌های تفکیکی محله خانه کارگر را با نظارت سازمان بازرسی استان اصفهان به مرحله اجرا بگذارد.

وی به تأخیر روند پرونده‌ها در بعضی زمان‌ها اشاره کرد و گفت: این واحد برای احقاق حقوق شهروندان ملزم به بررسی مستندات و پیگیری‌های قانونی است که گاهی اوقات منجر به اطاله رسیدگی می‌شود.

کد خبر 614593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.