دوچرخه‌سواران نائین هم‌رکاب شدند

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری شهرستان نائین گفت: همایش دوچرخه‌سواری به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش تحت عنوان «هم‌رکاب شو» برگزار شد.

مهدی توانا در حاشیه همایش دوچرخه‌سواری به مناسبت هفته تربیت بدنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: این همایش تحت عنوان «هم‌رکاب شو» در شهرک قائمیه شهرستان نائین به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد.

وی افزود: این برنامه به همت هیئت دوچرخه‌سواری و با همکاری اداره ورزش و جوانان، اداره آموزش و پرورش، هیئت ورزش‌های روستایی و بومی محلی، پایگاه مقاومت بسیج شهید احمدی روشن، مرکز اورژانس و پلیس راهور فراجا شهرستان نائین در این شهرک برگزار شد.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری شهرستان نائین هدف از برگزاری این همایش را شور و نشاط در میان دوچرخه‌سواران عنوان کرد و گفت: این همایش با حضور بیش از ۲۰۰ نفر رکاب زن در رده‌های سنی متفاوت همراه و ایجاد شور و نشاط و توجه هرچه بیشتر به دوچرخه‌سواران، هدف این برنامه بود.

به گزارش ایمنا، همایش دوچرخه‌سواری شهرستان نائین با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان، نماینده مردم شهرستان‌های نائین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی در دبستان تازه تأسیس مهر عظام مسکن مهر شهرک قائمیه برگزار و در پایان به شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

کد خبر 614451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.