سپاهان نوین ۲۳ _ شاملی کازرون ۳۱/ کازرونی‌ها، سپاهان نوین را در اصفهان از پیش رو برداشتند

تیم‌های هندبال سپاهان نوین و کازرون امروز در هفته سوم لیگ برتر هندبال به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی کازرونی‌ها به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم هندبال سپاهان نوین امروز یکشنبه _یکم آبان ماه_ در هفته سوم لیگ برتر هندبال از ساعت ۱۵ مقابل شهید شاملی کازرون به میدان رفت.

اسامی بازیکنان سپاهان نوین: محمدحسن خادمی، ابوالفضل لطفی، ابوالفضل قاسمی، امیرحسین صابری، مجید مسعودی، سیدآرمان بنی طباء، محمدمهدی بهنام‌نیا، علیرضا احمدپور، فواد فرهادی، محمدحسین صالحی، بهشاد فاتحی‌زاده، مهران حسینی، علیرضا پیرزاده‌اهوازی، رضا عزتی، علی مانیان، جهانبخش شیبانی‌زاده، علی خدارحمی، پارسا دهقانی، پوریا رئوفی و یونس نصیری.

سرمربی: شهداد مرتجی

اسامی بازیکنان شهید شاملی کازرون: مهران رهنما، محمد علی قاسمی، محمد صفری، الله کرم استکی، یونس بدیعی، مجتبی کریمیان، فرزاد رستمی، مهرداد صمصامی، علی رحیمی، محمدرضا کاظمی، حامد منشی‌زاده، میثم نوروزی، رضا شجاعی، مهرام رستمی، امیرعباس سلطانی و علی کوهزاد.

سرمربی: مسعود ظهرابی

کارت زرد:

کازرون: سلطانی

کارت قرمز:

سپاهان نوین: مسعودی

نیمه اول: گل اول این دیدار برای کازرون ثبت شد، زردپوشان در دقیقه سه توسط مانیان گل تساوی را به ثمر رساندند. کازرونی‌ها اجازه نمی‌دهند زمان زیادی بازی تساوی باشد. رستمی روی یک توپ گیری و بازی سریع گل زنی کرد، سپاهانی‌ها از نبود دروازه‌بان شاملی استفاده کردند و اختلاف گل را به عدد یک کاهش دادند. شاملی با وجود بازیکنان ملی پوشی که دارد تا دقیقه ۱۰ این نیمه نتوانسته اختلاف زیادی ایجاد کند.

دروازه‌بان دوم شاملی پنالتی مانیان را گرفت، پنالتی استکی درون دروازه سپاهان نوین قرار گرفت. سپاهانی‌ها تلاش می‌کنند پا به پای کازرون پیش بیایند، لطفی دروازه‌بان ذخیره نوین پنالتی بازیکن کازرون را گرفت. سپاهانی‌ها اختلاف گل را به عدد یک می‌رسانند، اما کازرونی‌ها سریع گل خورده را جبران می‌کنند. دو تیم پایاپای پیش می‌روند، مسابقه حساسیت بالایی دارد. کاظمی روی غفلت مدافعین سپاهان نوین گل هشتم کازرون را به ثمر رساند.

طلایی پوشان تسلیم نمی‌شوند، بازیکن سپاهان در موقعیت تک به تک با رحیمی قرار گرفت، اما نتوانست گلزنی کند. رستمی روی یک ضربه مهار نشدنی گل دهم کازرون را به ثمر رساند. بازی در دقیقه ۲۴ با نتیجه ۱۱ بر هشت به سود کازرون دنبال می‌شود. شیبانی روی شروع مجدد هم تیمی خود یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. دو تیم در آخرین لحظات این نیمه برای گلزنی تلاش می‌کنند و در نهایت نیمه اول با نتیجه ۱۳ بر ۱۱ به نفع شاملی کازرون ب اتمام رسید.

نیمه دوم: گل نخست این نیمه بعد از سه دقیقه توسط کازرونی‌ها روی یک ضربه پنالتی زده شد، شوت بازیکن سپاهان نوین با برخورد به رحیمی وارد دروازه کازرون شد. سپاهان نوین مقابل ستاره‌های کازرون عملکرد خوبی دارد. برخوردها زیاد شده و بیشتر گل‌های دو تیم روی خطای پنالتی زده می‌شود.

شاگردان ظهرابی در دقیقه ۱۱ اختلاف گل را به عدد سه رساندند، مسعودی بازیکن سپاهان نوین با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد. کازرونی‌ها در بعضی از حملات، دروازه‌بان خود را بیرون کشیده و با یک بازیکن بیشتر بازی می‌کنند. سپاهانی‌ها در محوطه جریمه خود خطاهایی انجام می‌دهند که اعتراض کازرونی‌ها را به دنبال دارد. شاگردان ظهرابی به شرایط بازی تا حدودی مسلط شدند و اختلاف به وجود آوردند. رحیمی درون دروازه کازرون عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است. در نهایت این دیدار با نتیجه ۳۱ بر ۲۳ به نفع کازرون تمام شد.

کد خبر 614167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.