برگزاری نمایشگاه ملی نوآوری و فناوری با حضور خواهرخوانده‌های اصفهان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان از برگزاری نمایشگاه ملی نوآوری و فناوری با حضور خواهرخوانده‌های این کلان‌شهر خبر داد و گفت: این نمایشگاه اردیبهشت‌ماه سال آینده با هدف حمایت از زیست‌بوم علمی و فناوری استان و شرکت‌های دانش‌بنیان، به صورت حضور فیزیکی و مجازی برگزار خواهد شد.

سعید ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با همکاری فعال مدیریت منطقه ویژه علم‌وفناوری استان، شش ناحیه مهم با حضور دستگاه‌های اجرایی مختلف با عنوان پلان مفهومی نمایشگاه تشکیل و هرکدام وظایف خود را پیش می‌برند که می‌توان ناحیه فناوری با همکاری انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان، ناحیه تولیدی صنعتی با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی، ناحیه تجارت داخلی و خارجی با همکاری اتاق بازرگانی، ناحیه تأمین مالی و سرمایه‌گذاری با همکاری صندوق پژوهش، ناحیه علمی و تحقیقاتی با همکاری دانشگاه‌های اصفهان و آزاد اسلامی استان و ناحیه نوآوری و خلاقیت را نام برد.

وی افزود: علاوه بر شش حوزه فوق، کمیته‌های بین‌الملل با محوریت اتاق بازرگانی و کمیته رسانه با محوریت اداره کل ارتباطات شهرداری اصفهان نیز آغاز به‌کار می‌کنند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: گزارش نحوه انتخاب شرکت‌ها جهت حضور در نمایشگاه توسط انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه و مقرر شد شرکت‌ها با سه روش جهت حضور در نمایشگاه شناسایی و دعوت شوند که روش نخست توسط کارفرمایان، دوم معرفی توسط پارک‌ها و مراکز رشد و سوم معرفی توسط انجمن است.

وی گفت: نمایشگاه ملی نوآوری و فناوری علاوه بر حضور در فضای فیزیکی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان به صورت مجازی نیز برگزار می‌شود و از ظرفیت خواهرخوانده‌های اصفهان استفاده خواهد شد.

به گزارش ایمنا، اداره ارتباط با صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان مدیریت پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین معاونت برنامه‌ریزی شهرداری اصفهان، پیگیری امور اجرایی دبیرخانه نمایشگاه ملی نوآوری و فناوری را برعهده دارد.

کد خبر 614105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.