آغاز عملیات کاشت گل‌وگیاه زینتی در شهر قدس

شهردار قدس گفت: کاشت گل‌وگیاهان زینتی از ابتدای بلوار ۴۵ متری شهید کلهر آغاز شده است و به‌تدریج در تمام بلوارها، میادین و بوستان‌های سطح شهر انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قدس، سعید شهلی اظهار کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری با هدف احیا و تحول فضای سبز شهری و در راستای ارتقای سیمای شهر و ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه، اقدام به کاشت گل و گیاه، تأمین و اصلاح روشنایی بوستان‌ها و معابر، رنگ‌آمیزی جداول و ایستگاه‌های اتوبوس در نقاط مختلف شهر می‌کند.

وی افزود: در همین راستا و با توجه به نیاز مبرم شهر به توسعه و ساماندهی فضای سبز شهری موجود، کاشت گل و گیاهان زینتی در مناطق مختلف شهر در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار قدس خاطرنشان کرد: کاشت گل و گیاهان زینتی از ابتدای بلوار ۴۵ متری شهید کلهر آغاز شده است و به تدریج در تمام بلوارها، میادین و بوستان‌های سطح شهر انجام می‌شود.

شهلی تصریح کرد: نگهداری از گل و گیاه در بوستان‌ها و معابر شهری از اقدام برای کاشت آن‌ها مهم‌تر است که بخشی از آن بر عهده شهرداری و مسئولیت عمده آن برعهده شهروندان است، از این رو تقاضا داریم شهروندان فضای سبز شهری را جزو اموال خود بدانند و در حفظ آن کوشا باشند.

کد خبر 614104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.