سرانه ورزشی شهر افزایش یابد/ لزوم تربیت نوجوان انقلابی

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر افزایش سرانه ورزشی شهر، گفت: در تدوین بودجه ۱۴۰۱ در دل مناطق بر ایجاد زمین‌های روباز ورزشی تاکید شده است، از این‌رو شهرداری‌های مناطق باید گزارشی در این خصوص به شورای ششم شهر ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام منوچهر مهروی‌پور امروز _یکشنبه یکم آبان‌ماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: حوادثی را در روزها و ماه‌های اخیر پشت سر گذاشتیم که درس‌هایی داشت و می‌توان نکات فراوانی از آن استخراج کرد.

وی با بیان اینکه بصیرت مردم در برخورد با حوادث اخیر قابل تقدیر است، گفت: نیروهای انتظامی و قضائی همواره پای کار انقلاب بوده‌اند و هستند و باید از آنها تشکر کرد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به هفته تربیت‌بدنی تصریح کرد: سرانه پایین ورزشی شهر اصفهان باید افزایش یابد، البته دستگاه‌های متولی نیز باید به آن ورود کنند.

وی با بیان اینکه در تدوین بودجه ۱۴۰۱ در دل مناطق بر ایجاد زمین‌های روباز ورزشی تاکید شده است، خاطرنشان کرد: لازم است شهرداری‌های مناطق گزارشی نسبت به تملک‌ها ارائه دهند تا زمین‌های روباز برای توسعه سرانه ورزشی احداث شود.

حجت‌الاسلام مهروی‌پور با بیان اینکه در آستانه روز نوجوان هستیم، گفت: لازم است در راستای تربیت نوجوان انقلابی در تعامل با اداره آموزش و پرورش تجدید نظر کنیم تا اقدامات مشترک خوبی در دل مدارس و محلات رقم زده شود.

کد خبر 614081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.