۲۷۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان بهابادی توزیع شد

فرمانده سپاه ناحیه بهاباد گفت: ۲۷۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه در شهرستان بهاباد تهیه و میان نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرگرد پاسدار محمدرضا قاسمی بهابادی در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی در میان نیازمندان این شهرستان اظهار کرد: ۲۷۰۰ بسته معیشتی توسط بنیاد علوی به ارزش هر بسته ۷۰۰ هزار تومان و جمعاً به مبلغ یک میلیارد و هشتصد و نود میلیون تومان شامل مواد غذایی و لبنیات تهیه و بین نیازمندان و محرومین توزیع شد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید ویژه‌ای در راستای کمک به جامعه کم برخوردار و حمایت از آنها داشته‌اند، بیان کرد: با کمک گروه‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه و خیران تاکنون کمک‌های بسیار خوبی به قشر محروم و کم‌برخوردار در این شهرستان ارائه شده است.

قاسمی تصریح کرد: برگزاری رزمایش‌های کمک مومنانه یکی از اقدامات بزرگی بود که توسط بسیجیان و مردم در پاسخ به فرمان رهبر معظم انقلاب در کشور صورت پذیرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با بیان اینکه کمک مومنانه تدبیر رهبر معظم انقلاب در کمک به اقشار آسیب دیده جامعه از کرونا بود، افزود: حرکت عظیم مردمی در دوران کرونا در کمک به قشر نیازمند و آسیب‌پذیر اتفاقی کم‌نظیر بود که در هیچ نقطه‌ای از جهان رخ نداد.

کد خبر 613879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.