واکنش رونالدو به اخراجش از اردوی منچستریونایتد!

کریستیانو رونالدو پس از کنار گذاشتن خود توسط منچستریونایتد، بعد از تصمیمش برای ترک زودهنگام اولدترافورد درحین بازی با تاتنهام، پیامی را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازیکن ملی پوش پرتغالی در مورد ترک زودهنگام ورزشگاه در جریان بازی منچستریونایتد مقابل تاتنهام در چهارشنبه هفته گذشته، در اینستاگرام توضیحاتی ارائه کرده است. رونالدو در برد دو بر صفر منچستریونایتد به بازی گرفته نشد و قبل از سوت پایان بازی او ورزشگاه را ترک کرد. شیاطین سرخ متعاقباً تأیید کردند که او برای بازی شنبه در لیگ برتر مقابل چلسی، از لیست کنار گذاشته شده است.

رونالدو نوشت: "همانطور که همیشه در طول دوران حرفه‌ای خود انجام داده‌ام، سعی می‌کنم با احترام نسبت به همکاران، حریفان و مربیانم برخورد کنم. این رفتار من تغییر نکرده است. من تغییر نکرده‌ام. من همان فرد هستم. و همان مرد حرفه‌ای که در ۲۰ سال گذشته در فوتبال مانند یک فوق ستاره بازی کرده‌ام و احترام همیشه نقش بسیار مهمی در تصمیم گیری های من داشته است. من خیلی جوان بودم که کارم را شروع کردم؛ نمونه‌های قدیمی‌تر و باتجربه‌ترین بازیکنان همیشه برای من بسیار مهم بودند. بنابراین، بعداً، همیشه سعی کردم خودم را الگوی جوانانی باشم که در تمام تیم‌هایی که من بازیکنشان بوده‌ام رشد کرده‌اند. درحال حاضر من فقط احساس می‌کنم که باید در کارینگتون (کمپ تمرینی منچستریونایتد) سخت کار کنم، از هم تیمی‌هایم حمایت کنم و برای همه چیز در هر بازی آماده باشم. تسلیم شدن در برابر فشار جزو گزینه‌های من نیست. هرگز چنین نبود. اینجا منچستریونایتد است و ما باید متحد باشیم. به زودی دوباره با هم خواهیم بود."

آینده رونالدو در منچستریونایتد نامشخص است و مشخص نیست که او چه زمانی دوباره برای این باشگاه بازی خواهد کرد. منچستریونایتد بدون رونالدو در این فصل بهتر به نظر می‌رسید و اریک تن هاخ احساسات خود را با کنار گذاشتن مهاجم برای سفر به لندن برای دیدار با چلسی، به وضوح نشان داد.

این مهاجم سفر به ورزشگاه استمفورد بریج را از دست خواهد داد و امیدوار است در بازی بعدی مقابل شریف در لیگ اروپا به اردوی تیم فراخوانده شود.

کد خبر 613596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.