وضعیت مبهم تمدید قرارداد ستاره‌های منچستر!

اریک تن‌هاخ اعلام کرد در خصوص تمدید قرارداد ستاره های منچستریونایتد تصمیمی نگرفته، تا حواس آن‌ها پرت نشود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منچستریونایتد مذاکرات تمدید قرارداد مارکوس راشفورد و داوید دخیا را به تعویق انداخته است، زیرا اریک تن‌هاخ مشغول حل کردن "بسیاری از مشکلات" در تیم است.

قرارداد دخیا و راشفورد در تابستان ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد. اگرچه باشگاه می‌تواند قرارداد آنها را یک سال دیگر تمدید کند، اما تن‌هاخ می‌گوید هنوز تصمیم نهایی در مورد آینده این دو بازیکن گرفته نشده است. تعداد زیادی از بازیکنان دیگر از جمله کریستیانو رونالدو، لوک‌شاو، دیگو دالوت و فرد نیز در ژوئن ۲۰۲۳ قراردادشان به اتمام خواهد رسید. با این حال، مربی هلندی نمی‌خواهد مذاکرات تمدید قرارداد باعث حواس‌پرتی آنها شود، زیرا او روی بهبود عملکرد بازیکنان تیم تمرکز دارد.

تن‌هاخ در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: "ما تصمیمی در مورد دخیا نگرفته‌ایم، اما چیزی که می‌توانم بگویم این است که او چیزهای زیادی ارائه کردن دارد، به تیم ثبات می‌دهد و به عنوان یک بازیکن، من او را دوست دارم.

وی با تاکید بر اینکه آیا این موضوع در مورد راشفورد، دالوت و فرد نیز صدق می‌کند، افزود: «در این لحظه ما فقط به بازی‌های خود فکر می‌کنیم. ما بازی‌های زیادی در پیش داریم، بنابراین من نمی‌خواهم این موضوع با مذاکرات تداخل پیدا کند.»

منچستریونایتد در این فصل با وجود داشتن بازیکنانی مانند راشفورد، مارسیال و رونالدو در فهرست خود، برای گلزنی به مشکل خورده است. در واقع شیاطین سرخ با ۱۳ گل، کم‌ترین گل را در بین تاپ سکیس لیگ، به ثمر رسانده‌اند. در خط دفاعی نیز، عملکرد آنها قابل قبول نیست زیرا ۱۵ گل دریافت کرده‌اند.


کد خبر 613279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.