گزارش نشریه‌سان شوکه‌کننده بود/ تا آخر عمر منتظرم به تیم‌ملی دعوت شوم!

«زمانی‌که گزارش نشریه معتبر سان را درباره خودم و شگردم در اوت‌دستی‌ها دیدم شوکه شدم؛ امیدوارم موضوعی‌که به آن اشاره کردند به حقیقت تبدیل شود، البته همان‌طورکه نوشته بود تابه‌حال به تیم‌ملی دعوت نشدم و تا آخر عمرم امیدوارم این اتفاق بیفتد.»

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته نشریه انگلیسی سان، در گزارش جالب‌توجهی به نادر محمدی مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن پرداخت. محمدی چند فصلی می‌شود با اوت‌دستی‌های خارق‌العاده و بسیار بلندش معروفیت پیدا کرده است و به‌دنبال آن، نشریه «سان» نیز در مطلبش، او را به‌عنوان سلاح مرگ‌بار و ترسناک تیم‌ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر نام برد. البته نکته مهم این‌جاست که نادر محمدی با ویژگی و شگرد خاصی که دارد تاکنون حتی به تیم‌ملی هم دعوت نشده و شاید در ۳۳ روز باقی‌مانده تا جام‌جهانی، فرصتی برای حضور در تیم‌ملی نداشته باشد اما همچنان به تحقق پوشیدن پیراهن تیم‌ملی امیدوار است.

به‌همین بهانه با نادر محمدی به گفت‌وگویی پرداختیم که در ادامه صحبت‌های جالب مدافع ذوب‌آهن را می‌خوانید:

مطلب جالب روز گذشته نشریه انگلیسی سان را درباره خودتان و شگردتان در پرتاب‌اوت، خواندید؟

برخی از دوستان و آشنایان این مطلب را در فضای‌مجازی برایم ارسال کردند؛ زمانی‌که مطلب نشریه سان درخصوص خودم و اوت‌دستی‌هایم را دیدم شوکه شدم. به‌هرحال نشریه سان نیز در اروپا و دنیا معتبر است و امیدوارم این موضوعی‌که به آن اشاره شد برایم اتفاق بیفتد.

فکر می‌کنید این گزارش، باعث می‌شود کادرفنی تیم‌ملی شما را بیشتر زیر نظر بگیرد؟

با تمام انگیزه‌ای که دارم تلاش می‌کنم تا بتوانم به فوتبال ایران و تیم‌ملی کمک کنم و به لطف خدا هم بستگی دارد، البته همان‌طورکه مشاهده کردید نشریه سان نیز متذکر شده بود که تاکنون به تیم‌ملی دعوت نشده‌ام، امیدوارم در ذوب‌آهن عملکرد خیلی‌خوبی به نمایش بگذارم و دیده شوم تا نظر کادرفنی تیم‌ملی را جلب کنم.

گزارش نشریه‌سان شوکه‌کننده بود/ تا آخر عمر منتظرم به تیم‌ملی دعوت شوم!

باتوجه به فاصله اندک تا جام‌جهانی، همچنان امیدوار هستید که در قطر همراه تیم‌ملی حضور داشته باشید؟

تا آخر عمر امیدوارم که به تیم‌ملی دعوت شوم چراکه یکی از هدف‌هایم همین است؛ حالا اگر امسال نشد هم اتفاق خاصی برایم نمی‌افتد و امیدوارم سال‌های آینده تحقق یابد.

البته در فصل جاری باتوجه به دقایق بازی کم، اوت‌دستی‌هایت را مثل همیشه ندیده‌ایم؛ به‌نظرتان به ترکیب اصلی ذوب‌آهن راه پیدا می‌کنید؟

حضورم در زمین برای ذوب‌آهن به نظر آقای تارتار بستگی دارد، در هفته‌های گذشته بیشتر در نیمه‌های دوم بازی‌ها برای کمک به تیم به‌میدان آمدم، در تمرینات تمام تلاشم را به‌کار می‌گیرم و امیدوارم به ترکیب اصلی ذوب‌آهن برسم و بتوانم ویژگی‌ام را در زمین دوباره به اجرا بگذارم.

شگرد خاصتان به شناخته‌شدن و دیده‌شدنتان کمک زیادی کرد موافقید؟ این توانایی از چه‌زمانی استارت خورد؟

بله دقیقاً. اوت‌دستی به این‌شکل یکی از ویژگی‌های فوتبال من است، ماجرای من و پرتاب اوت‌دستی‌هایم با چنین تفاوتی نسبت به سایران از رده جوانان آغاز شد، از آن‌زمان تا الان نیز هر سرمربی‌ای که از من بخواهد چنین کاری را انجام می‌دهم تا به تیمم کمک کنم.

گزارش نشریه‌سان شوکه‌کننده بود/ تا آخر عمر منتظرم به تیم‌ملی دعوت شوم!

آیا یکی از سرمربی‌هایتان از شما خواسته بود این‌گونه اوت‌ها را پرتاب کنید؟

کاملاً اتفاقی بود؛ چون قبلاً هم ژیمناستیک بازی می‌کردم و پشتک‌های زیادی می‌زدم، در همان سال جوانان یک‌مرتبه این‌گونه اوت را پرتاب کردم و از دفعات بعد دستم را محکم‌تر به توپ گرفتم و شدت پرتاب‌هایم بیشتر شد، از آن‌زمان فهمیدم که می‌توانم این ویژگی را در خودم داشته باشم.

شرایط ذوب‌آهن درحال‌حاضر چگونه است و پیش‌بینی‌تان از ادامه فصل چیست؟

شکست در بازی هفته گذشته مقابل استقلال یک اتفاق بود ولی مطمئناً آن باخت را از یادمان می‌بریم و دوباره به شرایط خوب‌مان بازمی‌گردیم. ذوب‌آهن در این فصل تا هفته‌های آخر به رتبه‌های بالایی جدول نیز خواهد رسید.

روز جمعه در مصافی حساس با گل‌گهر بازی دارید؛ می‌توانید به دومین پیروزی فصل دست پیدا کنید؟

گل‌گهر جزو چهار تیم برتر لیگ‌برتر فوتبال ایران است و امسال واقعاً خوب هستند؛ با توجه به نتیجه‌ای که در بازی قبلی برایمان اتفاق افتاد و با صحبت‌هایی که تارتار با بچه‌های تیم انجام داده، برای سه امتیاز به‌مصاف گل‌گهر می‌رویم.

نخستین‌بار مقابل همین گل‌گهر از روی پرتاب‌اوت مستقیماً گلزنی کردید و خیلی‌هم بازتاب داشت؛ امیدوارید باز هم برابر این تیم عملکرد خاصی به‌جای بگذارید؟

بله. اولین گلم در رده بزرگسالان به این روش را در بازی مقابل گل‌گهر به‌ثمر رساندم، البته پیش‌تر در رده‌های پایین‌تر گل‌های زیادی به این‌شکل زده بودم؛ امیدوارم از هفته پیش‌رو اگر در ترکیب قرار گرفتم نخستین پاس‌گل فصلم را در مقابل گل‌گهر بدهم.

کد خبر 613094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.