اجرای پروژه‌های عمرانی در محله سادات‌نشین ریحان‌

شهردار زرند گفت: محله سادات‌نشین ریحان‌ یکی از محلات عقب مانده از لحاظ عمرانی و خدمات شهری است و امیدواریم با همکاری شهروندان و معتمدان این محله بتوانیم اقدامات مفیدی را انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی ضیاء‌الدینی امروز- سه‌شنبه بیست‌وششم مهرماه ۱۴۰۱- در حاشیه بازدید میدانی از محله سادات‌نشین ریحان‌ با بیان اینکه این محله یکی از محلات عقب مانده زرند از لحاظ عمرانی و خدمات شهری است، اظهار کرد: وجود معابر خاکی و لزوم ساماندهی معابر، نداشتن بوستان و فضای سبز، نبود سیستم روشنایی در معابر شهر و جدول‌گذاری نشدن معابر از جمله معضلات این محله است و وظیفه داریم در راستای خدمات‌رسانی و پیگیری مشکلات و درخواست‌های شهروندان گام برداریم.

وی افزود: بیش از ۸۵ درصد از زمان شهرداری صرف رسیدگی به پرونده‌های سال‌های قبل و رفع مشکلات شهروندان می‌شود، با این وجود بسیاری از شهروندان ساکن در این منطقه حاضر به همکاری با شهرداری نیستند و به همین دلیل تعریض‌های معابر منطقه نسبت به دیگر مناطق شهر کمتر است.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: آسفالت ۴۰ هزار مترمربع از کوچه‌های خیابان رستگار، روکش آسفالت بلوار فردوس، تعویض جداول فرسوده این بلوار، پیاده‌روسازی، تکمیل روشنایی بلوار شهدای ریحان، تکمیل تملک و آسفالت بلوار شهدای ریحان و پیگیری برای ایجاد فضای سبز از برنامه‌های شهرداری در این منطقه است و امیدواریم با همکاری شهروندان و معتمدان این محله بتوانیم اقدامات مفیدی را به انجام برسانیم.

توسعه و پیشرفت؛ اولویت شورای شهر زرند

عباس ایرانمنش، رئیس شورای اسلامی شهر زرند نیز در این بازدید با اشاره به نقش شهروندان در توسعه هرچه بیشتر شهر، تصریح کرد: در جریان مشکلات سطح شهر زرند هستیم و هدف از این بازدید و دیدار با شهروندان این محله، همدلی و همکاری با شهروندان و معتمدان به منظور حل و فصل زودتر مشکلات است.

وی تاکید کرد: محله سادات‌نشین ریحان از محلات قدیمی شهر زرند است که ساکنان آن در جنگ تحمیلی نقش مهمی داشتند، اما از کمترین امکانات رفاهی برخوردار هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر زرند گفت: با تمام توان و با همدلی معتمدان و شهروندان محله و مسئولان شهر در راستای پیشرفت و توسعه همه‌جانبه گام برمی‌داریم و امیدواریم در جریان این بازدیدها بتوانیم مشکلات تمام محلات شهر را برطرف کنیم.

کد خبر 613022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.