عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۶ مهرماه

در این بسته خبری از بهسازی ناوگان اتوبوس‌رانی شهری سبزوار تا آسفالت ۵۰ هزار مترمربع از معابر دهدشت و مراحل پایانی احداث نخستین پایانه مسافربری نگین خلیج فارس را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

بهسازی ناوگان اتوبوس‌رانی شهری سبزوار

مجید استیری، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سبزوار گفت: ۱۲ دستگاه از ناوگان اتوبوس‌های شهری این شهر با تسهیلات دولت و مساعدت شهرداری بازسازی و بهسازی شد.

آسفالت ۵۰ هزار مترمربع از معابر دهدشت

علیرضا نکویی، شهردار دهدشت گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۰ هزار متر مربع از معابر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه آسفالت و زیرسازی شد.

مراحل پایانی احداث نخستین پایانه مسافربری نگین خلیج فارس

میرداد میردادی، شهردار دهدشت گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۰ هزار متر مربع از معابر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه آسفالت و زیرسازی شد.

اختصاص ۲۹۶ میلیارد ریال اعتبار به توسعه عمرانی شهر دوگنبدان

رضا قشقایی، شهردار دوگنبدان گفت: ۲۹۶ میلیارد ریال امسال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای برای توسعه عمران این شهر اختصاص یافت‌.

بسته‌های تشویقی برای احیای بافت فرسوده بجنورد

جواد حمیدی، شهردار بجنورد گفت: بسته‌های تشویقی را برای احیای بافت فرسوده هسته مرکزی شهر در نظر داریم که در آینده اعلام می‌شود.

تکمیل و احداث رینگ شهر مطالبه بحق شهروندان است

محمد مهدی احمدی، شهردار مبارکه گفت: تکمیل و احداث رینگ شهر، یکی از مطالبات بحق شهروندان است که بسیاری از مشکلات در حوزه ترافیک و توسعه معابر شهری را برطرف می‌کند.

ادامه تعریض معبر اصلی اسماعیل‌آباد

رضا کیماسی، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین گفت: با توجه به باریک بودن معبر اصلی اسماعیل‌آباد ادامه تعریض این معبر توسط سازمان عمران شهرداری قزوین در دست اقدام است.



کد خبر 613011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.