رنگ‌آمیزی بیش از ۲ هزار مترمربع سرعتکاه و خط‌کشی گذرگاه عابرپیاده

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: طی یک ماه گذشته حدود دو هزار و ۵۰۰ مترمربع رنگ‌آمیزی سرعتکاه و گذر عرضی عابرپیاده با اولویت معابر دارای مدرسه، در سطح شهر اجرا شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قزوین، مجتبی جانی اظهار کرد: در ادامه اجرای خط‌کشی گذر عرضی عابرپیاده و سرعت‌کاه‌های سطح شهر در قالب ستاد مهر و با اولویت معابر دارای مدرسه، بخش دیگری از سرعت‌کاه‌ها و گذرگاه‌های عرضی عابرپیاده شهر رنگ‌آمیزی شده است.

وی افزود: ترمیم این رنگ‌آمیزی‌ها در قالب ستاد مهر موجب انتظام‌بخشی و افزایش ایمنی تردد عابران پیاده به ویژه دانش‌آموزان در ایام سال تحصیلی می‌شود.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: این سازمان طی یک ماه گذشته حدود دو هزار و ۵۰۰ مترمربع سرعت‌کاه و گذر عرضی عابرپیاده را با اولویت معابر دارای مدرسه در سطح شهر اجرا کرده است.

جانی اضافه کرد: از این میزان رنگ‌آمیزی حدود ۱۵۰۰ مترمربع مربوط به خط‌کشی عرضی گذرگاه عابرپیاده جلوی مدارس در مناطق مختلف شهر از جمله چوبیندر، نواب، بلوار سعادت و بلوار شهدای گمنام، مولوی، سه‌راه شهرداری خیابان معرفت، بلوار شهید چگینی، خیابان عدل خیابان نواب جنوبی و شمالی، خیابان سعدی و ۱۰۰۰ مترمربع نیز رنگ‌آمیزی سرعت‌کاه‌ها بوده است.

کد خبر 613010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.