تبیین، تنها راه مقابله با جنگ شناختی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نائین گفت: در دنیا بستر جدیدی به نام جنگ شناختی اضافه شده است که تنها راه مقابله با آن، جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد حسین الیاسی امروز _ دوشنبه بیست‌وپنجم مهرماه _ در نشست تحلیلی وقایع روز کشور و منطقه با نگاهی ویژه به مبحث جنگ شناختی در نائین، اظهار کرد: ناتو پنج فضا را برای جنگ تعیین کرده است که پس از زمین، هوا، دریا، فضا و فضای مجازی، اخیر یک بستر دیگر به نام جنگ شناختی نیز اضافه شده که تنها راه مقابله با آن، جهاد تبیین است.

وی، هدف دشمن از جنگ شناختی را بی‌ثمر نشان دادن دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و گفت: هدف دشمن در جنگ شناختی، بی ثمر نشان دادن درخت تنومند و دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی و سیاه نمایی زندگی آینده در ایران است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نائین افزود: در جنگ شناختی، از اتفاقات و واقعیت‌ها دروغ می‌سازند، لذا یکی از وظایف ما در این جنگ، جلوگیری از ایجاد دوگانگی مردم و مسئولان است.

وی با اشاره به نبود دسترسی ساختاری به پیام‌رسان های مورد استفاده مردم، تصریح کرد: در اصل تحلیل و بررسی ناآرامی‌های اخیر کشور، سیستم ارتباطی و خط دهی از فضای مجازی انجام شده است، دلیل این است که اکثر پیام‌رسان‌هایی که استفاده می‌کنیم، در اختیار دشمن است و کشور ما دسترسی ساختاری به آنها ندارد.

الیاسی با اشاره به سخنان فرمانده کل سپاه پاسداران، تاکید کرد: امروز فرمانده کل سپاه پاسداران در سخنرانی خود، به رژیم آل سعود هشدار داد که رسانه‌های خود را کنترل کنید وگرنه دود آن در چشم شما خواهد رفت و باید منظر برخورد ما باشید.

به گزارش ایمنا، نشست تحلیلی وقایع روز کشور و منطقه با نگاهی ویژه به مبحث جنگ ترکیبی و شناختی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نائین با همکاری دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحدهای اصفهان، خوراسگان و اردستان در دو بستر حضوری و مجازی با حضور بیش از ۷۰ نفر برگزار شد.

کد خبر 612831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.