کنسول گیمینگ Razer Edge رونمایی شد

کنسول گیمینگ Razer Edge با تمرکز بر استریم بازی از طریق فضای ابری رونمایی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ریزر سرانجام کنسول قابل حمل اندرویدی Razer Edge را رونمایی کرد؛ این محصول دارای نمایشگر ۶.۸ اینچی OLED با وضوح فول HD پلاس و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز است و از هشت گیگابایت رم LPDDR5 و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره می‌گیرد. کنسول گیمینگ ریزر مبتنی بر بلوتوث ۵.۲ است و از وای‌فای 6E نیز پشتیبانی می‌کند.

کنسول دستی Razer Edge با سرویس‌های Xbox Cloud Gaming و Nvidia GeForce Now سازگاری ویژه‌ای دارد. ریزر می‌گوید که کاربران می‌توانند از طریق اپلیکیشن Steam Link بازی‌های پلتفرم کامپیوتر را مستقیماً روی Edge استریم کنند. در این حالت کنسول اج بازی‌ها را با نرخ حداکثر ۱۴۴ فریم بر ثانیه اجرا خواهد کرد. کنسول Razer Edge به سیستم‌عامل اندروید ۱۲ مجهز شده است و با پردازنده Qualcomm G3X Gen 1 در دسترس قرار می‌گیرد.

کنسول Razer Edge در بخش جلویی دوربین دارد تا بتوانید همزمان با تجربه بازی استریم کنید. ریزر اعلام کرده که کنسول گیمینگ جدید این شرکت دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. به احتمال زیاد این باتری نمی‌تواند شارژدهی طولانی‌مدتی را برای این کنسول تضمین کند. Razer Edge بر خلاف دستگاه‌هایی مانند کنسول گیمینگ جدید لاجیتک، در واقع تبلتی ۶.۸ اینچی است که می‌توان آن را از کنترلش جدا کرد. ریزر قصد دارد کنسول گیمینگ جدید خود را با قیمت ۳۹۹.۹۹ دلار در ژانویه ۲۰۲۳ عرضه کند.

کد خبر 612778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.