حق نداریم در رسیدگی به مشکلات ایثارگران بی‌تفاوت باشیم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: ما خود را خادم و خدمتگزار خانواده‌های شهدا و ایثارگران می‌دانیم و حق نداریم در رسیدگی به مسائل مربوط به خانواده‌های شهدا و ایثارگران بی‌تفاوت باشیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، جابر ابوالفتح‌زاده در مراسم بزرگداشت ۳۱ شهید والامقام شرکت پالایش نفت تبریز، برگزاری این مراسم را گامی در راستای احیای یاد و خاطره شهدا دانست و اظهار کرد: مبادا گذشت زمان باعث شود که شهادت‌ها و ایثارها از یاد برود.

وی افزود: من به نوبه خودم از همه دستگاه‌ها و سازمان‌هایی که برای حفظ یاد و نام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار تلاش می‌کنند، قدردانی می‌کنم و قدردان شرکت پالایش نفت تبریز نیز هستم که مراسم باشکوهی را جهت گرامیداشت شهدای این شرکت ترتیب داد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی همچنین با بیان اینکه ما خود را خادم و خدمتگزار خانواده‌های شهدا و ایثارگران می‌دانیم، گفت: حق نداریم در رسیدگی به مسائل مرتبط با خانواده‌های شهدا و ایثارگران بی‌تفاوت باشیم.

در ابتدای این مراسم غلامرضا باقری‌دیزج، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت پالایش نفت و حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرحیم نجف‌قلی‌زاده‌سرایی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه آذربایجان شرقی سخنرانی کردند و کلیپ تمثال شهدا و همچنین تصاویر مربوط به بمباران زمان جنگ با یادی از سردار سرلشکر شهید مهدی باکری، فرمانده لشکر همیشه پیروز عاشورا پخش شد. سپس حاضران در مراسم به طرف یادمان شهدای پالایشگاه تبریز حرکت و تمثال شهدا را همراه با اجرای برنامه گروه موزیک، گلباران کردند.

پالایشگاه تبریز، ۳۱ شهید والامقام را به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده است که بیشتر این شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس و بر اثر بمباران شرکت توسط رژیم بعث عراق، به فیض شهادت نائل آمده‌اند.

کد خبر 612365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.