آرتتا: ساکا هنوز باید پیشرفت کند

با وجود درخشش ستاره انگلیسی در دیدار لیگ اروپا، آرتتا معتقد است هنوز جا برای پیشرفت وجود دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، بوکایو ساکا در بازی قبلی خود در لیگ اروپا موفق شد برای آرسنال گلزنی کند تا تیمش بودو گلیمت را شکست دهد، با این حال آرتتا هنوز ستاره انگلیسی خود را در ابتدای مسیر می بیند.

توپچی‌ها موفق شدند از بودو گلیمت اروپا پیش بیافتند و ستاره انگلیسی با یک گل توپچی‌ها را به برتری رساند. ساکا در اواسط نیمه اول تنها گل بازی را ثمر رساند. او با یک همکاری خوب موفق شد خودش را به دروازه نزدیک و در نهایت هایکین را تسلیم کند.

با وجود درخشش ستاره بیست و یک ساله، آرتتا سرمربی آرسنال معتقد است که او باید همچنان پیشرفت کند و در ابتدای مسیر موفقیت است. آرتتا گفت: او لحظاتی در بازی داشت که واقعاً خوب بود و سپس لحظاتی را داشت که می‌توانست بهتر عمل کند و پیشرفت کند، باید بیشتر از خودش بخواهد تا بتواند به سطح جدیدی برسد. به خصوص در دفاع نیاز مبرمی به پیشرفت دارد. لحظاتی بود که به مدافع کناری چپ آنها اجازه دادیم بازی را پیش ببرد و پرس ما را خیلی راحت بشکند.

وی ادامه داد: چیزهای زیادی برای بهبود وجود دارد. من واقعاً از برد مقابل تیمی که در ۱۴ بازی اخیر اینجا در خانه پیروز شده است، خوشحال هستم. این تصادفی نیست و ما اتفاقی به پیروزی نرسیدیم.

یک برد سخت در خاک نروژ، رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی آرسنال در مرحله گروهی لیگ اروپا را حفظ کرده و آنها را در مسیر صعود به دور حذفی دومین لیگ معتبر اروپا قرار داده است. توپچی‌ها هم اکنون در صدر گروه A قرار دارند.

آرسنال که در حال حاضر با هشت پیروزی از ۹ بازی در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد، روز یکشنبه به لیدز سفر می‌کند تا یک بازی دیگر را در رقابت‌های انگلستان انجام دهد.

کد خبر 611926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.