نخستین فرش گل‌های پاییزه در ملایر گسترده شد

شهردار ملایر گفت: همزمان با آغاز فصل پاییز بیش از ۹۰۰۰ هزار گلدان گل کلم زینتی و بیش از ۱۵ هزار بوته گل داوودی در بوستان‌ها، میادین و بلوارهای سطح شهر کاشته شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری ملایر، مجید فرجی هدف از اجرای این طرح را بهبود زیبایی بصری، افزایش حس شادابی و سرزندگی در بین شهروندان و ایجاد منظره‌ای چشم‌نواز عنوان و اظهار کرد: یکی از خلاقیت‌های طراحان برای شادابی یک فضا، ایجاد فرش گل و گیاه جهت جذب مخاطب است.

وی افزود: این فرش گل زیبا که تار و پود آن را بیش از دو هزار و ۵۰۰ گلدان گل‌های داوودی و کلم زینتی تشکیل می‌دهد، برای نخستین بار با وسعت ۴۵ مترمربع در محوطه بوستان تاریخی سیفیه گسترده شده است و علاقه‌مندان می‌توانند از این فرش گل دیدن کنند.

شهردار ملایر خاطرنشان کرد: تغییر چهره شهر، ارتقای کمی و کیفی فضای سبز شهری و توزیع عادلانه امکانات در سطح شهر جزو اولویت‌های شهرداری ملایر است.

فرجی اضافه کرد: همزمان با آغاز فصل پاییز بیش از ۹۰۰۰ هزار گلدان گل کلم زینتی و بیش از ۱۵ هزار بوته گل داوودی در بوستان‌ها، میادین و بلوارهای سطح شهر کاشته شده است.

وی نقش شهروندان در حفظ فضای سبز شهری را مهم ارزیابی کرد و گفت: سازمان سیما، منظر و فضای سبز تمام تلاش خود را جهت ایجاد محیطی زیبا و با طراوت در فصل پاییز انجام می‌دهد و از شهروندان تقاضا داریم مانند همیشه در حفظ زیبایی سیمای شهری و نگهداری فضای سبز با شهرداری همکاری داشته باشند.

کد خبر 611801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.