رأی‌گیری عمومی شورای شهر وست‌مینستر برای بازسازی خیابان‌ها

شورای شهر وست‌مینستر از تعهد خود مبنی بر فراهم آوردن امکان نظردهی ساکنان در مورد بازسازی شهر خبر داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر وست‌مینستر اعلام کرد که ساکنان شهر می‌توانند در مورد آینده خیابان‌های شهر و طرح‌های بازسازی برنامه‌ریزی شده جوامع محلی در راستای افزودن مراکز اجتماعی، امکانات ورزشی، فضاهای سبز، پیاده‌روهای بیشتر و خانه‌های جدید با کیفیت بالا نظرات خود را به این نهاد ارائه دهند.

شورا اظهار کرد که این رأی‌گیری عمومی راه دریافت کمک‌های مالی بیشتر را از سوی شهردار لندن هموار می‌کند و خاطرنشان کرد، چنان‌چه ساکنان به این طرح رأی مثبت بدهند، شورای شهر وست‌مینستر می‌تواند برای افزایش تعداد خانه‌های واقعاً مقرون‌به‌صرفه در دسترس ساکنان، از شهردار لندن درخواست کمک مالی کند.

در این رأی‌گیری از ساکنان واجد شرایط ساکن در مناطق مشخص‌شده برای بهبود پرسیده می‌شود که آیا با تغییرات جدید در منطقه محل زندگی خود و بازسازی خیابان‌های اطراف موافق هستند یا خیر؟ و در این مسیر چه پیشنهادهایی برای شورای شهر دارند.

طرح‌های شورا در حال حاضر در راستای پاسخ به نیازهای جامعه تدوین شده و طی آخرین نظرسنجی‌های عمومی یک کتابخانه عمومی بزرگ‌تر و پیشرفته نیز ارائه کرده است. رأی‌گیری فعلی این نهاد آن را قادر می‌سازد تا روابط خود را با جامعه تقویت و نیازهای ساکنان جوامع را در طرح‌های بازسازی بهتر منعکس کند.

عضو کابینه شورای شهر وست‌مینستر در بخش اقدامات آب‌وهوایی، بازسازی و اجاره املاک سرمایه‌گذاری در مراکز اجتماعی جدید و ارائه تسهیلات برای معامله‌گران بازارها را امری حیاتی برای حفظ شخصیت خیابان‌های شهر و گرد هم آوردن مردم در آن‌ها معرفی کرد و گفت: «این رأی‌گیری نشان می‌دهد که شورا در زمینه بهره‌مندی بیشتر از نظرات جوامع محلی در مورد آینده منطقه خود جدی است. مشورت با ساکنان جوامع و در نظر گرفتن نظرات آن‌ها به شورای شهر کمک می‌کند، خانه‌های بیشتری را بسازد که خانواده‌ها در شهر به آن نیاز دارند.»

شورای شهر اعلام کرد که رأی‌گیری از بیست‌وهشتم نوامبر آغاز خواهد شد و به مدت سه هفته ادامه خواهد داشت تا به ساکنان فرصتی داده شود که نظر خود را بیان کنند. دو هفته قبل از آغاز رأی‌گیری نیز اطلاعیه‌ای تحت عنوان «پیشنهاد مالک» در اختیار ساکنان قرار خواهد گرفت که تعهدات بازسازی شورا که ساکنان به آن رأی خواهند داد، در آن مشخص شده است.

شورا خاطرنشان کرد: اطمینان از این‌که ساکنان قادر به ارائه بازخورد در مورد طرح‌های بازسازی پیشنهادی هستند، در کنار تعهد این نهاد به ساخت خانه‌های اجتماعی جدید و دریافت اجاره کمتر، از اولویت‌های محوری اداره جدید کارگری شورای شهر وست‌مینستر است و بخشی از استراتژی جدید دولت محلی این شهر برای ارائه ۷۰ درصد از خانه‌های مقرون‌به‌صرفه در ساختمان‌های متعلق به شورای شهر برای اجاره به حساب می‌آید.

کد خبر 611595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.