مشکلات مربوط به سرویس مدارس باید رفع شود

شهردار خمین با اشاره به تعیین نرخ سرویس مدارس، گفت: مبلغ ۱۸۰ هزار تومان برای مینی‌بوس و ۲۵۰ هزار تومان برای هر نفر در سرویس تعیین شده است.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری خمین از سال ۸۶ شروع به فعالیت کرده است، اظهار کرد: درحال‌حاضر این سازمان با ۶ نیرو به صورت مستقیم و غیرمستقیم فعالیت دارد، نام این سازمان با مصوبه وزارت کشور از حمل و نقل همگانی شهرداری به سازمان مدیریت حمل و نقل تغییر کرده است.

وی درخصوص نرخ سرویس مدارس، گفت: در این زمینه سه کارگروه ماده ۱۸ تشکیل و پس از نظرات کارشناسی و رانندگان، مبلغ ۱۸۰ هزار تومان برای نرخ سرویس مینی‌بوس و ۲۵۰ هزار تومان برای هر نفر در سرویس تعیین شده است.

شهردار خمین با اشاره به اینکه سازمان مدیریت حمل و نقل شهری شهرداری خمین باید جهت صدور کارت صلاحیت تمام رانندگانی که در این زمینه فعالیت دارند، اقدام کند، افزود: با ادارات خدماتی هماهنگی لازم انجام شده است تا در اسرع وقت نسبت به تمدید صلاحیت‌ها که شامل نداشتن سوءپیشینه، تست اعتیاد و استعلام گواهینامه است، اقدام شود.

وی گفت: با توجه به تعطیلی دو ساله مدارس ناشی از بیماری کرونا حدود ۱۵ مینی‌بوس از ناوگان حمل و نقل عمومی خارج شده است، امسال یک خلأ در خصوص سرویس مدارس به وجود آمده که با هماهنگی مدیران مدارس جبران خواهد شد، از خودروهای سواری شخصی نیز برای سرویس مدارس استفاده می‌شود.

احمدی ادامه داد: با توجه به راه‌اندازی برخی شرکت‌ها در شهرک‌های صنعتی خمین و شهید سعیدی شهابیه و فعال شدن این شرکت‌ها و شاغل شدن تعدادی از شهروندان، برخی از مینی‌بوس‌ها در بخش سرویس‌دهی به مناطق صنعتی مشغول به کار شده‌اند و نمی‌توانیم از ظرفیت آنها استفاده کنیم.

کد خبر 611380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.