تلاش برای بهره‌برداری از پل‌های عابرپیاده در هفته اراک

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری اراک گفت: برای بهره‌برداری از پروژه‌های احداث زورخانه و پل‌های عابرپیاده واقع در پشت ساختمان سیلو و انتهای خیابان قائم‌مقام در آستانه فرارسیدن هفته اراک تلاش می‌کنیم.

حجت‌الله مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه برای احداث پل عابرپیاده که پشت ساختمان سیلو جانمایی شده، جابه‌جایی کابل‌های برق ضروری است، اظهار کرد: پروژه احداث زورخانه نیز تاکنون حدود ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و درحال‌حاضر بخشی از کار تاسیساتی ساختمان، همچنین تأمین تجهیزات ورزشی باقی مانده است که امیدواریم این پروژه‌ها در هفته اراک به بهره‌برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته صورتجلسه‌ای با پلیس راهور برای جانمایی پل‌های عابر پیاده در سطح شهر اراک داشتیم، اما به‌رغم برگزاری دو مرحله مناقصه، موفق به جذب بهره‌بردار برای اجرای پروژه در تمام نقاط پیش‌بینی شده، نشدیم.

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری اراک با اشاره به تخصیص اعتبار ۲۰ میلیاردی برای احداث پل‌های عابر پیاده در سطح شهر، افزود: در سال جاری احداث هشت پل عابر پیاده در سطح شهر به شورای اسلامی اراک پیشنهاد داده شده بود که با توجه به کمبود بودجه تنها احداث چهار پل تا پایان سال در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: درحال‌حاضر سه پل عابرپیاده واقع در پشت سیلو، انتهای خیابان قائم مقام و ابتدای قنات ناصری در دست احداث است و پل دیگری نیز در میدان مقاومت جانمایی شده و در مرحله انتخاب پیمانکار برای احداث است.

کد خبر 611191

برچسب‌ها