پیوند مبارک تیم ملی و لیگ برتر!+عکس

سرمربی تیم ملی ایران درنظر دارد برای حضور در جام جهانی، نسبت به قبل تغییر رویه دهد و با تعامل دوستانه با لیگ برتر و سرمربیان این تیم‌ها، راهی این رقابت‌ها شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ابتدای دومین جلسه تمرین ملی‌پوشان در مجموعه پک «کارلوس کی‌روش» تشکر ویژه‌ای از باشگاه‌های لیگ برتری کرد و قدردان زحمات خانواده فوتبال ایران شد.

این اتفاق در حالی رقم‌خورد که یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس تهران در نشست خبری پس از دیدار با سپاهان اظهار کرد: با کی‌روش در رابطه با شرایط تیم ملی صحبت کرده‌ایم و قطعاً تعامل خوبی با تیم کشورمان خواهیم داشت.

در ادامه ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال روز گذشته در تمرین شاگردان کی‌روش حاضر شد و برای مدتی به گفت و گوی گرم با کادر فنی تیم کشورمان پرداخت.

به‌نظر می‌رسد در فاصله ۴۱ روز تا آغاز جام جهانی بهترین اتفاقی که می‌توانست برای فوتبال ایران رخ بدهد ارتباط دو سویه باشگاه‌های لیگ برتر با کادر فنی تیم ملی ایران است که سبب شده کارلوس کی‌روش شخصاً برای آماده کردن بازیکنان لیگ برتر دست به کار شود و نسبت به لژیونرها وقت بیشتری را برای آن‌ها بگذارد. البته این رفتار سرمربی می‌تواند به این دلیل باشد که خیال وی از بابت لژیونرها تا حدودی راحت است.

پیوند مبارک تیم ملی و لیگ برتر!+عکس

کد خبر 611050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.