انجام عملیات نصب انشعابات آبیاری در زرند

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند گفت: عملیات نصب انشعابات آبیاری بلوار جمهوری اسلامی در حال انجام است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری زرند، محمدرضا جعفری از عملیات نصب انشعابات آبیاری بلوار جمهوری اسلامی خبر داد و اظهار کرد: با برنامه‌ ریزی‌ های اصولی تاکنون پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در پروژه لوله‌گذاری و جداسازی آب شرب از فضای سبز داشتیم.

وی با اشاره به تکمیل عملیات آب‌رسانی به فضای سبز بلوار جمهوری اسلامی، ادامه داد: رینگ آبیاری این بلوار از میدان فردوسی تا نماز با نصب لوله‌های برداشت تکمیل خواهد شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند تصریح کرد: طول این خط بیش از ۱۲۰۰ متر است و با راه‌اندازی این سیستم علاوه بر آبرسانی به فضای سبز بلوار جمهوری، بخشی از فضای سبز خیابان‌های علامه، شهید صدوقی، مطهری و امیرکبیر نیز آب‌رسانی خواهد شد، همچنین برنامه بعدی این سازمان نصب انشعاب خیابان باهنر به این رینگ آبیاری است تا حجم وسیع‌تری از فضای‌های سبز شهر زیر پوشش آبیاری قرار گیرد.

جعفری با بیان اینکه تمام تلاش سازمان پارک‌ها در راستای کیفیت‌بخشی و مدیریت آبیاری فضای سبز است، اضافه کرد: با توجه به کمبود منابع آبی، این کار بسیار مهم بوده و هرساله اعتبار قابل توجهی در این زمینه هزینه می‌شود.

کد خبر 610957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.