احداث میدان میوه و تره‌بار در خرم‌آباد مورد توجه قرار گیرد

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: میدان میوه‌وتره‌بار پاسخ‌گوی نیاز شهر نیست و ایجاد یک میدان دیگر در شمال شهر، ضروری است.

رضا بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه مرکز شهر خرم‌آباد پارکینگ ندارد و احداث دو پارکینگ طبقاتی در شهر نیاز است، اظهار کرد: ضرورت ایجاد این پارکینگ‌ها به گونه‌ای است که شهرداری خرم‌آباد باید در هفت ماه ساخت این پارکینگ‌ها را به نتیجه برساند.

وی با اشاره به اینکه خدمات شهرداری خرم‌آباد بر کسی پوشیده نیست، ادامه داد: انجام بعضی اقدامات در شهر ضروری است و شهرداری خرم‌آباد باید برای رضایت خاطر شهروندان موضوعات مهم را در اولویت قرار دهد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با بیان اینکه میدان میوه و تره‌بار جوابگوی شهر نیست، اضافه کرد: ایجاد میدان میوه و تره‌بار در شمال شهر یک ضرورت است.

وی گفت: نظارت بر پروژه‌های بخش خصوصی توسط تیم کارشناسی شهرداری، در نظر گرفتن رفاهیات کارکنان شهرداری، محصور کردن زمین‌های خالی سطح شهر، رفع گره ترافیکی شهر، ایجاد پل‌های عابر پیاده به ویژه منطقه ۶۰ متری، تعیین تکلیف برج‌های دوقلو و زمین مهستان، ساماندهی مصالح‌فروشان کنار خیابان، ساماندهی فروشندگان دام زنده در ورودی‌های شهر از جمله مواردی است که باید جزو اولویت‌های شهرداری قرار گیرد.

بیرانوند پارک شریعتی را یک ظرفیت برای شهر دانست و افزود: با ایجاد نمایشگاه دائمی و غرفه‌های مختلف جهت عرضه مایحتاج ضروری مردم می‌توان یک منبع درآمد پایدار برای شهر خرم‌آباد ایجاد کرد.

کد خبر 610921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.