اقدامات مدیریت شهری خمین در مناسبت‌های ملی و مذهبی

شهردار خمین گفت: طی ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از ۳۰۰ بنر در ۵۵ مناسبت ملی و مذهبی در سطح شهر جهت اطلاع‌رسانی و آگاهی مردم، گرامیداشت مناسبت‌ها، فضاسازی شهری در سطح شهر نصب شده است.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص عملکرد ۶ ماهه واحد سیما و منظر شهری اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از ۳۰۰ بنر در ۵۵ مناسبت ملی و مذهبی در سطح شهر جهت اطلاع‌رسانی و آگاهی مردم، گرامیداشت مناسبت‌ها، فضاسازی شهری در سطح شهر نصب شده است.

وی ادامه داد: تلویزیون شهری یکی از ابزارهای تبلیغات محیطی شهرداری‌ها است که شهرداری خمین در ۴۸ تیزر به مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی در تلویزیون شهری پخش کرده است.

شهردار خمین با اشاره به نصب ۵۳ المان موقت در شش ماهه نخست سال جاری در سطح شهر در راستای گرامیداشت مناسبت‌های مختلف، تصریح کرد: به منظور مناسب‌سازی معابر ۱۰۴ تابلو نصب، نوسازی و مرمت شد.

احمدی با بیان اینکه طی شش ماهه نخست سال جاری تولید و انتشار ۳۸۹ خبر در خصوص فعالیت‌ها و عملکرد شهرداری خمین در رسانه‌های مختلف در حوزه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی صورت گرفته است، اضافه کرد: اطلاع‌رسانی و انعکاس طرح‌های فرهنگی مانند پرداخت عوارض، فرزندآوری، حقوق شهروندی، عفاف و حجاب به صورت مستمر انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در میدان شهید مدرس، همکاری شهرداری در برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس، تقدیر از اعضای شورای اسلامی شهر خمین به مناسبت روز شوراها، تقدیر از نیروهای کارگری شهرداری خمین به مناسبت روز ملی کار و کارگر بخشی از فعالیت‌های حوزه اجتماعی شهرداری خمین در شش ماه نخست سال جاری بوده است.

کد خبر 610886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.