دفاع مهاجم منچستریونایتد از کریس رونالدو!

مارکوس رشفورد هیچ شکی ندارد که کریستیانو رونالدو به زودی گلزنی خود را آغاز خواهد کرد و پس از آن متوقف نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مارکوس رشفورد هیچ شکی ندارد که کریستیانو رونالدو به زودی گلزنی خود را آغاز خواهد کرد و پس از آن متوقف نخواهد شد.

حالا که ستاره پرتغالی به سختی می‌تواند دروازه حریفان را باز کند، راشفورد به هم تیمی خود رونالدو کمک کرد.

او در مورد فرم ضعیف رونالدو، گفت: «رونالدو بازیکن باورنکردنی است و از زمانی که من او را در جوانی تماشا کردم، بازیکنی باورنکردنی بوده است. بازی کردن با او باعث خوشحالی است. ما می‌توانیم به ساختن همه چیز از نو، ادامه دهیم و زمانی که او شروع به گلزنی کند، متوقف نمی‌شود.

ما فقط باید تلاش کنیم و زمانی که او در مقابل دروازه قرار دارد، توپ را در موقعیت‌هایی که هست، قرار دهیم. بعد از یک بازی مانند آن (سیتی)، مهم نیست که با چه کسی بازی می‌کنید یا در کجا بازی می‌کنید، مهم برنده شدن است. اما باید روی حفظ توپ خیلی بهتر باشیم و در دیدار امشب با اورتون، درایت بیشتری از خود نشان دهیم.»

رونالدو که شرایط سختی را پشت سر می‌گذارد تا اینجای فصل فقط یک گل به ثمر رسانده است و در اکثر بازی‌ها خود را از ترکیب اصلی یونایتد خارج دیده است. او همچنین در آخرین بازی ملی پرتغال‌، به میدان نرفت.

این بازیکن ۳۷ ساله در بازی امروز تیم اریک تن هاخ مقابل اورتون حضور خواهد داشت، اما بعید است که بازی را از ابتدا شروع کند.

کد خبر 610839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.