جنگ ۸ ساله مملو از ابتکارات و نوآوری‌های رزمندگان بود

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: جنگ هشت ساله مملو از ابتکارات و نوآوری‌های رزمندگان اسلام در برابر دشمن تا بن دندان مسلح بوده است که باید به این موضوع به‌طور ویژه پرداخته شود.

به گزارش ایمنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس که صبح امروز (یکشنبه) در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد، اظهار کرد: دوران دفاع مقدس دورانی سراسر ایثارگری، جانبازی و تبعیت از ولایت بود.

امیر حیدری، با بیان اینکه دفاع مقدس بزرگ‌ترین دانشگاه انسان‌سازی و معرفت‌افزایی بود، افزود: همه ما از آن دوران درس‌های بزرگ و ارزشمندی گرفتیم. دفاع مقدس به ما درس ایثار، ادب، انسانیت، شرافت، دشمن‌شناسی، خودباوری و اقتدار آموخت.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین رمز پیروزی در دوران دفاع مقدس اتحاد، همدلی و همبستگی ملت به‌ویژه نیروهای مسلح بود، گفت: حقیقتاً دفاع مقدس اولین میدان و عرصه تجلی برادری ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و امروز نیز دشمنان ما بیشترین ضربه را از این پیوند و اتحاد مبارک خورده‌اند.

امیر حیدری خاطرنشان کرد: جنگ هشت ساله مملو از ابتکارات و نوآوری‌های رزمندگان اسلام در برابر دشمن تا بن دندان مسلح بوده است که باید به این موضوع به‌طور ویژه پرداخته شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان از خدمات سردار سرلشکر پاسدار «سیدیحیی صفوی» در راستای تعمیق فرهنگ دفاع مقدس در سطح نیروهای مسلح تشکر و قدردانی کرد.

در حاشیه مراسم تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس که صبح امروز در ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش برگزار شد، پیکر شهید گمنام تازه تفحص شده تشییع شد.

سردار سرلشکر پاسدار «سیدیحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش، سردار سرتیپ پاسدار «علی فضلی» جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر نظامیان حاضر در این نشست به پیکر مطهر این شهید گمنام ادای احترام کردند.

این شهید در عملیات «والفجر ۱» در منطقه فکه به فیض شهادت نائل آمد و مقرر شده است که در یکی از بوستان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران خاک شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 610796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.