افزایش طبقات در بجنورد، منتظر کمیسیون ماده ۵ است

شهردار بجنورد گفت: موضوع تراکم و پیگیری افزایش تا دو طبقه برای ساخت و سازها در بجنورد یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که می‌تواند سبب توسعه شهر شود که توسط مدیریت شهری دنبال می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری بجنورد، جواد حمیدی اظهار کرد: موضوع تراکم و پیگیری افزایش تا دو طبقه برای ساخت و سازها در بجنورد یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که می‌تواند سبب توسعه شهر شود که توسط مدیریت شهری دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: پیگیری‌های مستمری را در تهران با وزارت راه و شهرسازی انجام داده است و موافقت آنها با افزایش طبقات در بجنورد را گرفتیم.

شهرداری بجنورد گفت: نهایی شدن افزایش طبقات ساختمان‌ها در استان، نیازمند تشکیل کمیسیون ماده ۵ و ارسال نامه به وزارت راه و شهرسازی است؛ اقدامی که هنوز در استان انجام نشده و درواقع افزایش طبقات در بجنورد، منتظر کمیسیون ماده ۵ استان مانده است.

وی با بیان اینکه افزایش تراکم و طبقات، درمان خوبی برای مشکلات شهر است، اضافه کرد: این موضوع، مطالبه شهروندان است و باید هر چه سریع‌تر مطرح شود؛ تصمیم گیری در این خصوص حتی نیاز به کمیته فنی نیز ندارد و می‌تواند مستقیم در کمیسیون ماده ۵ مطرح و در خصوص آن تصمیم‌گیری شود.

حمیدی در خصوص بلوار ۳۲ متری شمالی بجنورد، گفت: اقدامات مربوط به انجام توافقات بلوار ۳۲ متری شمالی بجنورد در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان ماه آینده به اتمام برسد.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود مسطح‌سازی این محور نیز تا پایان سال به اتمام برسد و آسفالت و بازگشایی آن نیز سال آینده انجام شود تا زیر بار ترافیک برود.

کد خبر 610781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.