محرومیت شهرداری خرم‌آباد از کمک‌های دولتی

شهردار خرم‌آباد گفت: بحث درآمد پایدار تمام شهرداری‌های کشور به سمت ارزش افزوده و کمک‌های دولتی پیش رفته‌ است، اما خرم‌آباد یک شهر صنعتی نیست و از این کمک‌ها محروم است.

سعید فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه بحث درآمد پایدار امسال شهرداری خرم‌آباد با هیچ سالی قابل مقایسه نیست، اظهار کرد: شهرداری ۱۷ هزار میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان بدهی داشته که این بدهی در زمان تصدی بنده به زیر ۲۶۰ میلیارد رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه بحث درآمد پایدار و ارزش افزوده بسیار مهم است، افزود: بسیاری از شهرداری‌ها در بحث درآمد پایدار به سمت ارزش افزوده و کمک‌های دولتی رفته‌اند، اما خرم‌آباد شهری صنعتی نیست و از این کمک‌ها محروم است.

شهردار خرم‌آباد خاطرنشان کرد: میزان درآمد شهرداران مناطق در هر ماه پیش‌بینی شده است، چنان‌چه هرکدام از مناطق درآمدشان از نرم استاندارد پایین‌تر بیاید، قطعاً از اضافه کار کارکنان کم خواهد شد.

فتوحی به شیوه سرمایه‌گذاری ابلاغی وزارت کشور به شهرداری‌ها اشاره کرد و گفت: قوانینی که درخصوص بحث ارزش افزوده توسط سازمان مالیاتی کشور تبیین شده است باید بازبینی شود، چراکه موجب شکاف میان استان‌ها به خصوص استان‌های غربی با محوریت استان‌های برخوردار از صنایع مادر شده است و این شکاف روز به روز بیشتر می‌شود.

کد خبر 610097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.