حضور فعال شهرداری در هشتمین نمایشگاه گل‌وگیاه خرم‌آباد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری خرم‌آباد گفت: نمایشگاه گل‌وگیاه فرصتی است تا فعالان این عرصه دانش لازم درخصوص کاشت گونه‌های جدید و کم‌آب‌بر را با استفاده از تجربیات غرفه‌داران به دست بیاورند.

احمد بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: هشتمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه، گیاهان دارویی، سوغات و هدایا با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری خرم‌آباد و ستاد اجرایی شرکت دستان سبز کاکتوس برگزار می‌شود و تولیدکنندگان سراسر ایران گل و گیاه، گیاهان دارویی، سوغات و هدایای خود را به نمایش می‌گذارند.

وی افزود: این سازمان همکاری لازم را در خصوص برگزاری هشتمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه، گیاهان دارویی، سوغات و هدایا انجام می‌دهد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری خرم‌آباد با اشاره به غرفه اختصاصی سازمان در این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: در این غرفه تمام تولیداتی که توسط نهالستان سازمان تولید شده است، به نمایش گذاشته می‌شود.

بیرانوند تصریح کرد: نمایشگاه گل‌وگیاه فرصتی است تا فعالان این عرصه دانش لازم در خصوص کاشت گونه‌های جدید و کم‌آب‌بر را با استفاده از تجربیات غرفه‌داران به دست بیاورند.

به گزارش ایمنا، هشتمین نمایشگاه تخصصی گل‌وگیاه، گیاهان دارویی، سوغات و هدایا، چهارم تا هشتم مهرماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ شب با حضور تولیدکنندگان سراسر کشور در میدان دانشجو محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان لرستان برپا می‌شود.

کد خبر 607377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.