ماجرای جلسه نکونام و کی‌روش چه بود؟

جلسه جواد نکونام با کارلوس کی‌روش پیش از سفر تیم‌ملی به اتریش درخصوص حضور سرمربی فولاد در تیم‌ملی بوده و شنیده می‌شود ماجرایش با رد پیشنهاد نکو، منتفی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز شنبه هفته جاری تیم‌ملی فوتبال کشورمان در هتل المپیک آخرین اردوی خود پیش از سفر به کشور اتریش را برپا کرده بود و در آن هیاهو، سر و کله جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان و مربی پیشنهادی به تیم‌ملی پیدا شد.

گفته می‌شود در جلسه‌ای که بین جواد نکونام و کارلوس کی‌روش در هتل المپیک برگزار شد، نکو از علاقه‌اش به پروژه فولاد گفته و اینکه دوست ندارد این پروژه را به خطر بیاندازد.

اگرچه به نظر سرمربی فولاد به صراحت پیشنهاد کی‌روش را رد نکرده اما نزدیکانش می‌گویند باوجود علاقه بیش از حد او به تیم‌ملی و علی‌رغم احترام ویژه‌ای که برای کی‌روش قائل است، بعید است این پیشنهاد را بپذیرد.

همچنین اگر نکونام قید تیم‌ملی را بزند، دومین و حتی به عبارت دیگر سومین‌بار است که در طول یک‌فصل، از پیشنهادهای وسوسه‌کننده چشم‌پوشی کرده است. بار اول در ابتدای فصل، مدیران استقلال، نیمکت تیم‌شان را می‌خواستند به او بسپارند اما نپذیرفت، بار دوم شایعه انتخاب او به جای اسکوچیچ سر زبان‌ها افتاد که آن هم به نتیجه نرسید و حالا هم گویا حضورش در کادرفنی کارلوس کی‌روش به‌عنوان دستیار نیز منتفی شده است.

کد خبر 606465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.