گرشاسبی: نکونام چطور می‌تواند نیمی از وقتش را در فولاد بگذراند و نیمی دیگر را در تیم‌ملی؟

حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد یک‌بار دیگر حضور جواد نکونام سرمربی این تیم را به‌عنوان مربی در تیم‌ملی فوتبال تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در عرض یک‌هفته گذشته چندین‌بار توسط مدیران رده‌بالای فدراسیون فوتبال اعلام شده است که جواد نکونام سرمربی فعلی تیم فولاد به‌عنوان مربی و دستیار کارلوس کی‌روش در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد بود و حتی کی‌روش نیز چند بار تاکید کرد که انتخابی جز نکونام ندارد.

با این‌حال باشگاه فولاد نخستین‌بار پس از رسانه‌ای‌شدن این خبر مخالفت خود را با حضور نکونام در تیم‌ملی اعلام کرد و مدیرعامل این باشگاه نیز اعلام کرد شخص نکونام موافقتی با حضور در تیم‌ملی ندارد.

امروز اما احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد توافقات نهایی میان مدیران فدراسیون و باشگاه فولاد انجام گرفته و قطعاً نکونام دستیار کی‌روش در تیم‌ملی خواهد بود.

اما باز هم حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد دراین رابطه صحبتی مخالف اصولی انجام داد و گفت: این مسئله کذب محض است، ما مخالفت خودمان را با این موضوع اعلام کرده بودیم. آقای نکونام به‌صورت تمام‌وقت مشغول نظارت و فعالیت در فولاد است اما باز هم وقت کم می‌آورد.

من نمی‌دانم یک مربی چطور می‌تواند نصف‌وقت را در تیم‌ملی باشد و نصف‌وقتش را در فولاد! به‌هر شکل ما این موضوع را رد می‌کنیم.

کد خبر 605673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.