پرونده «تاج» فعلا محرمانه است/اظهارنظر در مورد اتهامات بعد از بررسی

سخنگوی قوه قضائیه گفت:تاکید ما این است که در مرحله دادسرا چون تحقیقات محرمانه است به آن نپردازیم تا دادگاه به نتیجه برسد و موارد قطعی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود ستایشی در پاسخ به سوالی درباره حواشی فدراسیون فوتبال و اتهامات مهدی تاج، اظهار کرد: درباره فدراسیون فوتبال اولاً حساسیت نسبت به این موضوع در این مقطع زمانی برای همه روشن و مبرهن است زیرا فدراسیون‌ها وظایف و تکالیف بین‌المللی دارند و نهادهای بین‌المللی هم بر اقدامات آنها نظارت دارند.

وی افزود: همان طور که پیش از این نیز اعلام شد، در راستای هر انتخاب درون‌سازمانی، استعلامات براساس مقررات موضوعه از سوی مرجع برگزاری انتخابات و ناظر صورت می‌گیرد.

سخنگوی قوه قضائیه تصریح کرد: استعلامی در این زمینه صورت گرفته و پاسخ لازم هم به فدراسیون مربوطه داده شده است و فدراسیون بررسی و اعلام نظر کرد و جمع‌بندی بر این شد که فرد مدنظر در انتخابات شرکت کند و اکنون انتخابات برگزار و نتیجه هم اعلام شده است. نسبت به نتیجه نفیا و اثباتا سخنی نداریم.

وی ادامه داد: اجازه بدهید پرونده‌ها را بررسی و بعد اعلام کنیم و آنچه نظر قوه قضائیه بود پیش از این اعلام کرده بود و در مورد پرونده‌های فرد مورد اشاره هم باید بررسی لازم انجام شود و در فرصت مقتضی پاسخ خواهیم داد.

ستایشی خاطرنشان کرد: تاکید ما این است که در مرحله دادسرا چون تحقیقات محرمانه است به آن نپردازیم تا دادگاه به نتیجه برسد و موارد قطعی شود.

در ادامه صحبت‌های سخنگوی قوه قضائیه را مشاهده می‌کنید:

کد خبر 604866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.