پیشرفت طرح هوشمندسازی حمل‌ونقل در سن‌خوزه

بهره‌گیری از رویکردهای شبکه Actelis و نرم‌افزارهای هوشمند مختلف، مدیران سن‌خوزه، سومین شهر بزرگ کالیفرنیا در ایالات متحده آمریکا را قادر خواهد کرد حمل‌ونقل شهری را با سرعت بسیار بیشتری ارتقا دهند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مدیران سن‌خوزه از هوشمند و مدرن‌سازی سامانه ترابری شهری در سراسر منطقه خبر داده و مدعی شده‌اند از رویکردهای هوشمند برای تحقق این هدف بهره خواهند گرفت. هزینه لازم برای پیاده‌سازی این طرح حدود سه میلیون دلار تخمین زده شده است و برنامه‌ریزان پیش‌بینی کرده‌اند که اجرای آن چند سال طول بکشد. شبکه فیبر-مس هیبریدی Actelis متعهد شده است قابلیت توسعه سریع و هوشمند اپراتورهای حمل‌ونقل سن‌خوزه را فراهم بیاورد و از داده‌های زمان واقعی برای تأمین نیازهای سامانه ترابری شهری بهره بگیرد.

پیشرفت طرح هوشمندسازی حمل‌ونقل در سن‌خوزه

گزارش‌ها حاکی است که در حال حاضر از مجموع ۹۶۵ تقاطع سن‌خوزه، تنها ۱۵ درصد مجهز به زیرساخت‌های فیبری است که مدیران پیش‌بینی کرده‌اند تأمین شبکه فیبری برای سراسر شهر زمان خیلی زیادی نیاز دارد، ضمن این‌که مستلزم صرف بودجه بسیار بالایی است. در این راستا، شبکه فیبر-مس هیبریدی Actelis خدمات اتصال هیبریدی و مسی را در مدت زمانی باور نکردنی برای تمام نقاط سن‌خوزه تأمین خواهد کرد و امکان مدیریت ترافیک را به طور هوشمند و در زمان واقعی برای سراسر شهر فراهم خواهد آورد. علاوه بر این، توزیع سیستم‌های نظارتی هوشمند سراسر شهر به یک واقعیت دائمی تبدیل خواهد شد و وضعیت تردد در سن‌خوزه را به طور قابل‌توجهی بهبود خواهد بخشید.

اینترنت اشیا و داده‌های مربوط به حمل‌ونقل حاصل از آنکه توسط شبکه Actelis تأمین خواهد شد، همچنین دوربین‌های نظارت ترافیکی و سایر نرم‌افزارهای شهری نقش مهمی در تحقق افزایش سرعت پیاده‌سازی پروژه‌های هوشمندسازی در سن‌خوزه ایفا خواهد کرد و امکان تصمیم‌گیری زمان واقعی مدیران در بهینه‌سازی عملکرد تردد شهری را فراهم خواهد آورد.

پیش از این تدابیر شبکه فیبر-مسی هیبریدی Actelis به طور آزمایشی در سن‌خوزه پیاده شده بود و تبعات مثبت آن، مدیران را به اتخاذ نهایی آن سوق داد.

پیشرفت طرح هوشمندسازی حمل‌ونقل در سن‌خوزه

کد خبر 604750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.