دستیار کی‌روش از برنامه‌های پیش‌رو در تیم‌ملی ایران می‌گوید

راجر ده‌سا درباره بازی‌های تدارکاتی تیم‌ملی فوتبال ایران و برنامه‌های پیش‌رو تا قبل از جام‌جهانی قطر گفته است‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از حضور دوباره کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم‌ملی فوتبال کشورمان به‌عنوان سرمربی، دستیاران وی مشخص شدند تا در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر او و ایران را در مسابقات همراهی کنند.

راجر ده‌سا، دستیار اول کارلوس کی‌روش در تیم‌ملی ایران است؛ او در مصاحبه با تایمز انگلیس اظهار کرده است: وقتی شما به جام‌جهانی صعود می‌کنید برای خود یک شانس واقعی متصور خواهید شد. گرما و رطوبت برای بسیاری از بازیکنان یک چالش خواهد بود. زمان کوتاهی برای آماده‌سازی داریم. کی‌روش تیم را می‌شناسد و بازیکنان هم با او آشنا هستند. او دو جام‌جهانی پیش مربی این بازیکنان در جام‌جهانی بوده است.

وی افزود: چهارشنبه و پنجشنبه تمرینات خود را آغاز خواهیم کرد. شنبه به اتریش سفر می‌کنیم تا در آنجا با اروگوئه و سنگال بازی کنیم. سپس به ایران بازمی‌گردیم تا روند آماده‌سازی تیم ادامه پیدا کند.

دستیار کی‌روش درباره بازی‌های تدارکاتی ایران مقابل اروگوئه و سنگال گفت: این دو بازی به ما ایده خوبی می‌دهد. من ممکن است به اروپا سفر کنم و نمایش برخی بازیکنان تیم ملی را در تیم‌هایشان را ببینم. این امکان نیز وجود دارد که یک هفته پیش از سفر به قطر، در دبی تمرین کنیم.

گفتنی است ده‌سا همراه با کی‌روش در تیم‌ملی مصر بود و با آمدن به ایران، چهارمین حضورش در یک تیم‌ملی را تجربه می‌کند. کی‌روش و ده‌سا چند روزی را در تهران سپری خواهند کرد تا بازی‌های دوستانه ایران در اتریش برگزار شود.

کد خبر 604645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.