عربستانی‌ها جدی‌تر از همیشه در پی جذب کریستیانو رونالدو!

کریستیانو رونالدو در تابستان نتوانست از منچستریونایتد جدا شود، اما انتظار می‌رود که سران لیگ فوتبال عربستان سعودی، به فکر آوردن او به کشور خود باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کریستیانو رونالدو در تابستان نتوانست از منچستریونایتد جدا شود، اما انتظار می‌رود که سران لیگ فوتبال عربستان سعودی، به فکر آوردن او به کشور خود باشند.

برنده پنج توپ طلا به صراحت اعلام کرد که می‌خواست در پنجره نقل و انتقالات گذشته از اولدترافورد خارج شود، اما مذاکرات با باشگاه‌های بزرگ در اروپا، مانند بایرن مونیخ، چلسی و رم، قبل از پایان پنجره، راه به جایی نبرد. تنها پیشنهاد رسمی ارائه شده به فوق ستاره پرتغالی از خاورمیانه بود و انتظار می‌رود جزئیات بیشتری از این پیشنهاد و آن منطقه در ماه‌های آینده ارائه شود.

یاسر المیسهال، رئیس اتحادیه فوتبال عربستان سعودی، به نشریه اتلتیک درباره پیشنهادهایی که برای یک بازیکن بزرگ تاریخ ارائه می‌شود، گفته است: «ما دوست داریم بازیکنی مانند کریستیانو رونالدو را در لیگ عربستان ببینیم. حضور وی بازخورد مثبت بزرگی به همراه خواهد داشت و خبر بزرگی برای همه خواهد بود. مطمئن هستم که همه، دستاوردها و رکوردهای کریستیانو رونالدو را می‌شناسند، و همچنین به عنوان بازیکنی که یک الگوی بزرگ است.

فکر می‌کنم که او می‌تواند به عربستان بیاید، چرا که نه! مطمئنم که این معامله بسیار گرانی خواهد بود. البته اما می‌توانیم ببینیم که باشگاه‌های ما در چند سال گذشته درآمد بیشتری کسب کرده‌اند. پیش از این شاهد حضور بازیکنان بزرگی بودیم که قبلاً در لیگ برتر بازی می‌کردند و به لیگ عربستان آمدند. من کریستیانو رونالدو را به عنوان یک بازیکن دوست دارم و دوست دارم او را در عربستان سعودی ببینم.»

رونالدو که امیدوار بود در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ در رقابت‌های قهرمانان اروپا حاضر باشد، در اوایل فصل جدید تحت نظر اریک تن‌هاخ به یک بازیکن تعویضی تبدیل شده است.

او می‌تواند حرکت دیگری برای خروج در ژانویه انجام دهد، مدیر شرکت "المصحال" با کمک او احتمال دستیابی به توافق رونالدو و عربستان وجود دارد، گفت: «راستش را بخواهید، من پاسخی ندارم. اگر رئیس باشگاه بودم می‌توانستم جواب شما را بدهم. اما همکاران من در باشگاه‌ها، مجبور نیستند مذاکرات خود را با من در میان بگذارند. این معامله برای یک باشگاه عربستانی یا حتی برای او آسان نخواهد بود، اما ما دوست داریم او یا حتی برخی دیگر از بازیکنان برتر را در کشورمان ببینیم.»

کریستیانو رونالدو در ۱۶ فصل متوالی در تمامی رقابت‌ها بیش از ۲۰ گل باشگاهی در هر فصل به صورت جداگانه به ثمر رسانده است.

این بازیکن ۳۷ ساله در این فصل تنها دو بازی را برای یونایتد از ابتدا انجام داده و بازیکنانی مانند مارکوس راشفورد، جیدون سانچو، آنتونی الانگا و آنتونی در ترکیب شیاطین سرخ خط حمله را رهبری می‌کنند.

کد خبر 604601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.