احتمال بازگرداندن اتوبوس‌های مشهد از عراق

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد با بیان اینکه هماهنگی‌های داخلی کشور عراق در جریان خدمت‌رسانی به زائران اربعین مشکلاتی ایجاد کرده است، گفت: اکنون در حال رایزنی هستیم که در صورتی که همکاری لازم برای خدمت‌رسانی وجود ندارد به ناچار اتوبوس‌ها را بازگردانیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علی‌اصغر نیشابوری اظهار کرد: اتوبوس‌های مشهد بر اساس اعلام ستاد اربعین کشور به مرز ایران و عراق اعزام شد و پس از پیگیری‌های فراوان اتوبوس‌ها از مرز مهران وارد عراق شد، اما طرف عراقی اعلام کرد که اتوبوس‌ها فقط اجازه تردد در مسیر مهران تا کوت را دارند که در نهایت به دلیل همکاری نکردن مسئولان در کوت اجازه این کار ارائه نشد، به صورتی که محل اقامت رانندگان اتوبوس نیز با مشکل مواجه شد.

وی اضافه کرد: ناهماهنگی‌های داخلی کشور عراق در جریان خدمت‌رسانی به زائران اربعین مشکلاتی را ایجاد کرده است و اکنون در حال رایزنی هستیم که در صورتی که همکاری لازم برای خدمت‌رسانی وجود ندارد به ناچار اتوبوس‌ها را بازگردانیم.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد تصریح کرد: با توجه به وجود ازدحام هموطنان در مرز مهران این آمادگی را داریم تا در صورت درخواست مسئولان ستاد اربعین، به برگشت زائران جامانده در داخل این مرز و محدوده این شهر کمک کنیم.

به گزارش ایمنا، اظهارات مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد در حالی است که چند روز پیش حسن موحدیان، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اعزام ۱۵۰ دستگاه اتوبوس از مشهد به عراق از خدمات‌رسانی اتوبوس‌ها در عراق خبر داده و گفته بود: «یک تا دو روز دستور توقف اتوبوس‌ها در پشت مرز داده شده بود، اما بلافاصله با هماهنگی‌های وزارت امور خارجه مشکل رفع شده است و در حال حاضر اتوبوس‌ها در عراق مشغول خدمات‌رسانی به زائران اربعین هستند.»

کد خبر 604598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.