دغدغه کشاورزان نایین و خوروبیابانک برطرف شد

نماینده مردم نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی گفت: تجهیزات لازم جهت بهسازی مسیرهای مزارع کشاورزی به شهرستان نایین وارد شد و طی هفته‌های آینده به منطقه خوروبیابانک ارسال خواهد شد.

الهام آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص بهسازی راه‌های مزارع کشاورزی شهرستان نائین اظهار کرد: با توجه به اینکه نگهداری و بهسازی راه‌های مزارع از حیطه وظایف جهاد کشاورزی و راهداری خارج شده بود، با گذشت زمان و فرسوده شدن این راه‌ها این موضوع به یکی معضلات مهم کشاورزان تبدیل شده بود و خواستار بهسازی راه‌های منتهی به مزارع کشاورزی شدند.

وی افزود: با پیگیری‌های فراوان و با همت بسیج سازندگی و سپاه صاحب‌الزمان (عج) در نهایت تجهیزات لازم جهت بهسازی مسیرهای مزارع کشاورزی به شهرستان نائین وارد شد و طی هفته‌های آینده به منطقه خوروبیابانک ارسال خواهد شد.

آزاد تاکید کرد: خوشبختانه انجام عملیات بهسازی در نائین به پایان رسید و در این راستا شاهد رفع معضل بزرگ کشاورزان این منطقه بودیم.

نماینده مردم نائین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتظار می‌رود با کمک مسئولان استانی و همت نیروهای بسیج دغدغه‌های کشاورزان در اسرع وقت برطرف شود.

کد خبر 604420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.