دستیاران خارجی کی‌روش در تیم‌ملی فوتبال ایران مشخص شدند

دستیاران خارجی کارلوس کی‌روش برای حضور در کادر فنی تیم‌ملی فوتبال کشورمان مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با گذشت یک‌هفته از انتخاب کارلوس کی‌روش به‌عنوان سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران به‌جای دراگان اسکوچیچ، به‌مرور در بین اعضای کادر فنی و بازیکنان شاهد تغییرات گسترده و جامعی هستیم.

دستیاران کروات اسکوچیچ همراه وی از تیم‌ملی جدا شدند و احتمال می‌رود وحید هاشمیان نیز با کی‌روش همکاری نکند؛ به‌همین دلیل قرار است پنج دستیار خارجی همراه کی‌روش به ایران بیایند و در کادر فنی قرار بگیرند.

بر اساس شنیده‌ها، کی‌روش ۶۹ ساله در تیم‌ملی ایران پنج دستیار خارجی به نام‌های راجر دِسا (به‌عنوان دستیار اول سرمربی)، ریکاردو سیلوا (به‌عنوان مربی عملکرد برای بهبود عملکرد انفرادی بازیکنان)، الکساندر لوپز (به‌عنوان مربی دروازه‌بان‌ها)، ژوائو پِیشیرو (به‌عنوان دستیار مربی و آنالیزور) و مایکل موری را (به‌عنوان فیزیوتراپیست و مربی توان‌بخشی) در کنار خود خواهد داشت.

همچنین با وجود شایعات اخیر برای حضور فاریا به‌عنوان مربی در تیم‌ملی ایران، طبق گزارش رسانه‌های پرتغال، روی فاریا دستیار سابق مورینیو پیشنهاد مربیگری در کادر فنی تیم‌ملی ایران را از سوی کارلوس کی‌روش دریافت کرد ولی این پیشنهاد را نپذیرفت.

کد خبر 604385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.