تمهیدات مدیریت شهری شاهرود در پیاده‌روی دلدادگان اربعین

شهردار شاهرود با بیان اینکه تمهیدات لازم جهت پیاده‌روی دلدادگان اربعین انجام شده است، گفت: تمام امکانات و ظرفیت‌های این مجموعه از آمادگی کامل برخوردار است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شاهرود، محسن احمدی در حاشیه بازدید از مسیر پیاده‌روی اربعین و محل برگزاری موکب شهرداری شاهرود با بیان اینکه فضاسازی محیطی در طول مسیر اجرایی خواهد شد، اظهار کرد: برگزاری موکب شهرداری شاهرود، آمادگی نیروهای خدمات شهری جهت نظافت و رفت و روب مسیر، آماده‌باش خدمات حمل‌ونقل شهری جهت انتقال زائران پیاده روی جاماندگان حسینی، ارائه خدمات مناسب فضای سبز و آتش‌نشان شهرداری از جمله تمهیدات لازم این مجموعه است که در این مراسم با شکوه با نظم و ترتیب خاص، به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه شهرداری شاهرود از تمام امکانات خود استفاده خواهد کرد تا این مراسم همچون سال‌های قبل باشکوه برگزار شود، افزود: این مجموعه به جهت ارائه خدمات مطلوب از آمادگی لازم برخوردار است.

شهردار شاهرود با تاکید بر ضرورت ایمنی شهروندان، خاطرنشان کرد: اقدامات ترافیکی در راستای تسهیل عبور و مرور، ایمنی شهروندان در دستور کار قرار گرفت.

کد خبر 604336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.