مجوز حفاری در کرج صادر نمی‌شود

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج از ممنوعیت حفاری در معابر مناطق ده‌گانه تا پانزدهم مهرماه خبر داد و گفت: در این مدت هیچ مجوز حفاری در شهرداری کرج صادر نمی‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری کرج، فرزین فرشاد با اشاره به اینکه شهرداری به عنوان دستگاه خدمات‌رسان نقش مهمی در آماده‌سازی سطح شهر در ایام و مناسبت‌های مختلف دارد، اظهار کرد: با نزدیک شدن به فصل آغاز مدارس، از امروز _یکشنبه بیست‌ویکم شهریورماه_ تا پانزدهم مهرماه انجام هرگونه حفاری در معابر مناطق ده‌گانه ممنوع شده است.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است در روزهای باقی مانده تا اول مهرماه، روند رفع چاله و گودال‌ها در سطح شهر به خصوص در مسیر مدارس و تردد دانش‌آموزان، ترمیم نوارهای حفاری همچنین ترمیم و مرمت خرابی‌های شبکه معابر با سرعت بیشتری انجام شود.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج افزود: عملیات روسازی آسفالت معابر و پیاده‌روها نیز باید هرچه سریع‌تر انجام شود تا تردد دانش‌آموزان با مشکل مواجه نشود.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه در آستانه فصل مدارس تردد در سطح شهر افزایش پیدا می‌کند، از دستگاه‌های خدمات‌رسان درخواست داریم در زمان اعلام شده، عملیات‌های عمرانی را به پایان برسانند.

کد خبر 604302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.