تکمیل شبکه توزیع آب فضای سبز خیابان بهشت

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: اجرای شبکه توزیع آب فضای سبز خیابان بهشت با اختصاص ۱۳۰ میلیون تومان اعتبار در دست اقدام است و تا پایان شهریورماه به اتمام می‌رسد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اجرای عملیات لوله‌گذاری به‌منظور آبرسانی و توسعه شبکه آبیاری فضای سبز منطقه ۹ شهرداری اصفهان در حال انجام است.

وی ادامه داد: در حال حاضر عملیات لوله‌گذاری در خیابان بهشت به طول یک‌هزار متر با استفاده از لوله پلی‌اتیلن ۱۱۰ در دست اجرا است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه استفاده از آب غیرشرب و سیستم انتقال آب خام برای آبیاری فضای سبز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، خاطرنشان کرد: اجرای شبکه توزیع آب فضای سبز خیابان بهشت با اختصاص ۱۳۰ میلیون تومان اعتبار در دست اقدام است و تا پایان شهریورماه به اتمام می‌رسد.

وی تصریح کرد: با استفاده از روش‌های نوین آبیاری، میزان سنتی کاهش می‌یابد و بهره‌وری آن نیز افزایش می‌یابد.

قاضی‌عسگر با تاکید بر اهمیت صرفه‌جویی در مصرف آب، گفت: یکی از راه‌های بهینه‌سازی مصرف آب و جلوگیری از هدررفت آن هنگام انتقال، اجرای طرح‌های لوله‌گذاری برای آبیاری تحت فشار در فضای سبز شهر است.

وی با اشاره به اهمیت آبرسانی برای حفظ و گسترش فضای سبز به‌منظور تزریق نشاط و سرسبزی در چهره شهر، خاطرنشان کرد: ادامه لوله‌گذاری و توسعه شبکه آبرسانی در فازهای بعدی در دستور کار شهرداری منطقه ۹ قرار گرفته است.

کد خبر 604172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.