اعزام ۶۰ نفر از پاکبانان شهرداری اراک به مرز مهران

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک از اعزام ۶۰ نفر از پاکبانان شهرداری این کلان‌شهر برای نظافت و رفت‌وروب به مرز مهران خبر داد و گفت: نیروهای شهرداری اراک تا چند روز پس از اربعین در شهر مهران مستقر خواهند بود.

مهدی فدوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پاکبانان شهرداری اراک همراه با ۵۰ عدد مخزن زباله ۷۷۰ لیتری و همین تعداد زیرمخزن بتنی، چهار دستگاه پرس زباله، دو دستگاه خودروی حمل متوفی و یک دستگاه خاور در مرز مهران در حال فعالیت هستند.

وی افزود: نیروهای سازمان مدیریت پسماند شهرداری نیز در حال حاضر به‌صورت شبانه‌روزی در حال نظافت و رفت‌وروب مسیر اصلی شهر مهران و پارکینگ اربعین هستند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک با بیان اینکه پارکینگ اربعین با ظرفیت ۶۰ هزار خودرو پذیرای تمام زائرانی است که از این مرز به کربلا سفر می‌کنند، تصریح کرد: استاندار ایلام طی دو روز اخیر با سرکشی از این پارکینگ، نسبت به شرایط نظافت آن ابراز رضایت‌مندی داشت و از نیروهای خدوم شهرداری اراک قدردانی کرد.

وی گفت: نیروهای شهرداری اراک تا چند روز پس از اربعین نیز در شهر مهران مستقر خواهند بود و پس از نظافت پایانی به عنوان آخرین گروه از این شهر خارج خواهند شد.

کد خبر 604076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.