تدوین شناسنامه‌ برای محله‌های منطقه ۱۱ اصفهان

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با اشاره به برنامه‌ریزی شهرداری در زمینه ارتقای کیفی محله‌های این منطقه، گفت: در این راستا با اولویت‌بندی محله‌های این منطقه و استفاده از ظرفیت تمام ذی‌نفعان و مشارکت شهروندان با شناسایی وضعیت موجود هر محله در ابعاد مختلف، شناسنامه محله‌ها تدوین می‌شود.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در ادامه روند توسعه برنامه‌محوری در منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان، تدوین برنامه راهبردی عملیاتی ارتقای کیفی محله‌های این منطقه در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی شهرداری در زمینه ارتقای کیفی محله‌های منطقه ۱۱، اضافه کرد: در این راستا با اولویت‌بندی محله‌های این منطقه و استفاده از ظرفیت تمام ذی‌نفعان و مشارکت شهروندان با شناسایی وضعیت موجود هر محله در ابعاد مختلف کالبدی، زیست‌محیطی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ترافیکی، شناسنامه هر محله تدوین و سپس با رویکرد برنامه‌ریزی همگرا برای احصای نقاط ضعف، قوت، نیازسنجی و اولویت‌بندی آنها اقدام می‌شود.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: پس از اولویت‌بندی محله‌های این منطقه، برای هدف‌گذاری و تعیین راهبردها و سیاست‌های اجرایی و تدوین برنامه عملیاتی جهت ارتقای کیفی محله، برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت انجام می‌شود.

وی گفت: نتیجه این اقدامات در بودجه سالانه شهرداری به صورت طرح‌های ارتقای کیفی محله‌ها تعریف و اجرا خواهد شد.

محمدحسینی ادامه داد: برای تدوین مناسب این برنامه برای هر محله برداشت آخرین وضعیت موجود و ایجاد بانک اطلاعات آماری محله‌ها ضروری است که گام‌های مناسبی در این زمینه برمی‌داریم.

کد خبر 603322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.