ترین‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال

در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس و هافبک این تیم بهترین‌های هفته لقب گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته پنجم لیگ برتر فوتبال مانند هفته چهارم به کام سرخ‌پوشان تهرانی تمام شد و توقف مدعیان به پرسپولیس کمک کرد تا اختلافش را با رقبا در صدر جدول بیشتر کند.

در این هفته سه دربی در تهران و اصفهان برگزار شد که دربی اصفهان بین ذوب‌آهن و سپاهان با نتیجه تساوی به پایان رسید و دو دربی تهران یکی با برتری پرسپولیس مقابل هوادار و دیگری با تساوی بدون گل استقلال و پیکان به پایان رسید.

در دیگر دیدارهای مهم این هفته گل‌گهر و تراکتور مقابل رقبای خود پیروز شدند و فولادی که هفته گذشته موفق به شکست سپاهان شده بود، مقابل مس رفسنجان متوقف شد.

نتایج هفته پنجم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

نساجی ۲- مس کرمان صفر

آلومینیوم صفر- تراکتور ۲

هوادار یک- پرسپولیس ۳

ذوب‌آهن یک- سپاهان یک

گل‌گهر یک- ملوان صفر

صنعت نفت یک- نفت مسجد سلیمان ۲

فولاد صفر- مس رفسنجان صفر

استقلال صفر- پیکان صفر

مروری خواهیم داشت بر برترین‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال:

بازی هفته: هوادار یک- پرسپولیس ۳

پرگل‌ترین بازی هفته دربی کوچک تهران بود که در ورزشگاه خالی از تماشاگر برگزار می‌شد. پرسپولیس در این بازی از همان ابتدا برتری خود را به تیم ساکت الهامی دیکته کرد تا هم این تیم از لاک دفاعی بیرون بیاید و هم بازی جذاب و پر گل از آب درآید. پرسپولیس در این هفته پس از چهار بازی کلین شیت متوالی دروازه‌اش باز شد.

تیم هفته: پرسپولیس

در هفته‌ای که رقبای پرسپولیس متوقف شدند، این تیم در دیداری که روی کاغذ میهمان بود پیروز شد و اختلاف خود را در صدر بیشتر کرد. پرسپولیس با سومین پیروزی متوالی حالا با اختلاف دو امتیاز نسبت به تیم دوم صدرنشین است و به دنبال ایجاد حاشیه امنیت بیشتر در هفته‌های پیش رو است.

ترین‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال

سرمربی هفته: رضا مهاجری (نفت مسجد سلیمان)

رضا مهاجری با نفت مسجد سلیمان نتایج خوبی در این فصل گرفته است. او با جمع چند بازیکن جوان و جویای نام اندازه سپاهان و استقلال پرستاره امتیاز جمع کرده است. او این هفته نیز در دربی خوزستان صنعت نفت آبادان را در تختی آبادان شکست داد تا در کنار پرسپولیس و تراکتور تیم‌های میهمان پیروز هفته باشند.

دروازه‌بان هفته: محمدرضا اخباری (تراکتور)

تراکتور بالاخره اولین پیروزی خود را جشن گرفت و در این بین عملکرد خوب محمدرضا اخباری در بازی خارج از خانه مقابل آلومینیوم در این برد تأثیر زیادی داشت. اخباری در حالی موفق به کلین شیت خارج از خانه شد که تیمش از همان ابتدای بازی پیش افتاده بود و در طول بازی آلومینیوم حملات زیادی برای زدن گل تساوی انجام داد.

مدافع هفته: آرمان قاسمی (ذوب‌آهن)

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن در دربی اصفهان موفق شد گل تساوی تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند. او در طول بازی نیز وظایف اصلی خود یعنی دفاع را به خوبی انجام داد تا بهترین بازیکن تیمش در دربی باشد. قاسمی برای دومین هفته متوالی است که موفق به گلزنی می‌شود.

هافبک هفته: سعید صادقی (پرسپولیس)

هافبک راست پرسپولیس در بازی مقابل هوادار همه کار کرد و نه تنها بهترین بازیکن تیمش در این بازی، بلکه بهترین بازیکن هفته شد. صادقی مقابل هوادار دو گل زد و روی گل دیگر تیمش نیز تأثیرگذار بود. علاوه بر این دو پاس کلیدی، هفت نبرد موفق و پنج بازپس‌گیری توپ دیگر نکات عملکرد عالی صادقی بود.

ترین‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال

مهاجم هفته: شهریار مغانلو (سپاهان)

بهترین بازیکن دربی اصفهان مهاجم نوک سپاهان بود. مغانلو که یک گل انفرادی زیبا برای سپاهان به ثمر رساند در طول بازی نیز تحرک بالایی در خط حمله داشت اما بازی نه چندان دلچسب سپاهان و دفاع متراکم ذوب‌آهن مانع درخشش بیشتر مغانلو شد. مغانلو مقابل ذوب‌آهن دو شوت در چارچوب، دو پاس کلیدی و سه بازپس‌گیری توپ داشت تا برای دومین بازی متوالی بهترین بازیکن تیمش شود.

گل هفته: کریم اسلامی (نساجی)

نخستین پیروزی نساجی در فصل جاری در خانه و مقابل هواداران خودی به دست آمد. گل دوم این تیم به مس کرمان که به نوعی تضمین کننده پیروزی بود با حرکت کریمی اسلامی به پشت محوطه جریمه و ضربه محکم او به دست آمد تا بهترین گل هفته رقم خورده باشد. در این هفته گل‌های شهریار مغانلو، سعید صادقی و رضا دهقانی نیز زیبا بودند.

کد خبر 603091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.