راه‌اندازی مرکز نوآوری شهرداری شیراز اقدام مثبتی است

رئیس کمیته هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: راه‌اندازی مرکز نوآوری شهرداری شیراز برای تسهیل ارتباط با شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و نوآور با شهرداری اقدام مثبتی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی نصیری امروز _سه‌شنبه پانزدهم شهریورماه_ در بازدید از کانون کارآفرینی استان فارس، اظهار کرد: در مورد مباحث شرکت‌های دانش‌بنیان بحث و تبادل نظر کردیم تا مشکلات موجود رفع شود و شاهد همکاری مؤثر دانش‌بنیان‌ها با مدیریت شهری باشیم.

وی ادامه داد: رویکردهای شورای ششم شهر در حمایت از مجموعه‌های دانش‌بنیان در زمینه‌های مختلف مطرح شد، از جمله اقدامات ارائه شده در این زمینه برگزاری نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان، نمایشگاه محصولات بومی شده توسط شرکت‌های دانش‌بنیان در شهرداری شیراز، ارائه محصولات بومی و اعلام آمادگی شهرداری شیراز به عنوان یکی از مشتریان بالقوه و همچنین اعتبارسنجی ردیف بودجه پروژه‌های فناورانه برای اولین بار در شهرداری شیراز است.

رئیس کمیته هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: راه‌اندازی مرکز نوآوری شهرداری شیراز برای تسهیل ارتباط با شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و نوآور با شهرداری یک اقدام مثبت است و همچنین امیدواریم در آینده بتوان محصولات دانش‌بنیان به خصوص محصولات دانش‌بنیان شرکت‌های شیراز را با سرعت بیشتری به بهره‌وری رساند.

به گزارش ایمنا، محمدجواد عسگری رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس و علیرضا ظهیرامامی رئیس کانون کارآفرینی استان فارس در این بازدید حضور داشتند.

کد خبر 602980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.