نیازهای ترافیکی تقاطع میدان امام حسین(ع) قم برطرف می‌شود

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: نیازهای ترافیکی تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین (ع) توسط سازمان حمل‌ونقل و ترافیک در دست تهیه و آماده‌سازی است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، حسین شعبان‌زاده با اعلام خبر ابلاغ آلبوم مصوب نیازهای ترافیکی تقاطع غیرهمسطح امام حسین (ع) در امتداد بلوار جمهوری اسلامی، از سفارش ساخت تابلوهای راهنمای مسیر و تهیه سایر اقلام ترافیکی مورد نیاز در این خصوص خبر داد.

وی با بیان اینکه نیازها و طرح‌های ترافیکی این تقاطع در سه بخش کلی شامل تابلوهای راهنمای مسیر، خط‌کشی ترافیکی، تهیه و نصب تابلوها و علائم انتظامی با اعتباری بالغ‌بر ۱۴ میلیارد ریال در دستور کار سازمان حمل‌ونقل و ترافیک است، گفت: این اقلام به‌نوبت پس از آماده شدن شرایط فنی، تکمیل خواهد شد.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم افزود: بر اساس آلبوم مصوب ابلاغی به سازمان، بیش از ۷۰ مترمربع تابلوی راهنمای مسیر شامل تابلوهای بالاسری و کناری سفارش داده شده و در حال آماده‌سازی است.

وی با بیان اینکه در این تقاطع بیش از هفت هزار متر طول نیاز خط‌کشی ترافیکی پیش‌بینی‌شده است و تابلوها و علائم انتظامی شامل محدودیت‌های سرعت، ارتفاع و تابلوهای جهت‌نما نیز تکمیل‌کننده نیازهای ترافیکی این تقاطع است، گفت: تمام نیازهای ترافیکی تقاطع غیرهمسطح امام حسین (ع) تا یک ماه آینده اجرا و تکمیل می‌شود و به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 602565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.